رسانه‌های آمریکا درباره جنایات بیشمار رژیم صهیونیستی تحقیق نمی‌کنند

8:11 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۰۸۲۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
رسانه‌های آمریکا توجهی به جنایت‌های بیشمار رژیم صهیونیستی نداشته و درباره آنها تحقیق نمی‌‌کنند.

خبرگزاری میزان - به گفته چهار سازمان خبری آمریکایی، یک تک تیرانداز رژیم صهیونیستی به «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار الجزیره شلیک کرد اما تنها تحقیقی که دولت آمریکا به آن توجه خواهد کرد، تحقیقات رژیم صهیونیستی است.

روزنامه «نیویورک تایمز» اخیرا نتیجه تحقیقات خود در مورد شهادت «ابوعاقله»، روزنامه‌نگار فلسطینی را منتشر کرد.

به گزارش «میدل ایست آی»، این چهارمین سازمان خبری بزرگ آمریکا بود که به تفصیل به آنچه برای «ابوعاقله» در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «جنین» فلسطین در ماه گذشته رخ داده بود، پرداخت.

این تحقیقات ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی است که از سوی سازمان‌های رسانه‌ای معتبری وارد می‌شود که معمولاً به شدت با این رژیم همدردی می‌کنند.

«نیویورک تایمز» گزارش داد که به احتمال زیاد «ابوعاقله» از سوی یک تک تیرانداز صهیونیست هدف قرار گرفته است و یافته‌های تحقیقات قبلی «آسوشیتدپرس، سی‌ان‌ان و واشنگتن پست» را تایید می‌کند. مانند سایر نشریات، تایمز یافته‌های خود را بر اساس فیلم‌های ویدئویی، شهادت شاهدان و تجزیه و تحلیل صوتی استوار کرد.

تحقیقات مختلف بار دیگر نشان داده است که رژیم صهیونیستی تا چه حد حاضر نیست نظامیان خود را به دلیل ارتکاب جنایات متهم کند، اگر قربانی فلسطینی باشد.

این تحقیقات کار را برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر کرده است که هم از مسئولیت خود در شهادت «ابوعاقله» شانه خالی می‌کند و هم قصد پنهان کردن آن را دارد.

با این حال، رژیم صهیونیستی تنها طرفی نیست که از تحقیقات مکرر رسانه‌ها ناامید شده است، آنها همچنین باعث شرمساری دولت «جو بایدن» شده‌اند.

نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های بزرگ همگی ثابت کرده‌اند که چنین تحقیقاتی می‌تواند انجام شود و با این حال، سکوت دولت آمریکا در مورد یافته‌های مشترک آنها کر کننده است.

واقعیت این است که رسانه‌های آمریکایی می‌توانستند تحقیقات مشابهی در مورد هر تعداد از کشته‌شدگان فلسطینی به دست سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و نه فقط «ابوعاقله» انجام دهند و به نتایج مشابهی می‌رسیدند اما آنها به طور مداوم از انجام این کار اجتناب کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *