نیویورک تایمز: تیراندازی به شیرین ابوعاقله از سمت کاروان نظامی اسرائیل انجام شد

15:27 - 30 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۱۴۰۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تحقیقات نیویورک تایمز نشان می‌دهد که گلوله‌ای که شیرین ابوعاقله را به شهادت رساند، از محل حضور کاروان نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

خبرگزاری میزان - تحقیقات «نیویورک تایمز» نشان می‌دهد که گلوله‌ای که «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار الجزیره را به شهادت رساند، از محل تقریبی حضور کاروان نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

به گزارش «نیویورک تایمز»، شواهد بررسی شده نشان می‌دهد که در هنگام تیراندازی به «ابوعاقله» هیچ فلسطینی مسلحی در نزدیکی او حضور نداشته است.

این در تضاد با ادعاهای رژیم صهیونیستی بود که اگر نظامی به اشتباه خبرنگار الجزیره را هدف قرار داده، به این دلیل است که به یک مرد مسلح فلسطینی شلیک کرده است.

تحقیقات «نیویورک تایمز» همچنین نشان می‌دهد که 16 گلوله از محل کاروان رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

این یافته‌ها در تضاد با ادعای صهیونیست‌ها، مبنی بر شلیک پنج گلوله از سوی نظامی مذکور صهیونیست به سمت خبرنگاران، است.

بر اساس نتایج تحقیقات تایمز، نظامی که به سمت ابوعاقله شلیک کرد، از اعضای نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی است.

پیش‌تر بخش تحقیقات جنایی پلیس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود قصدی برای تحقیق در مورد تیراندازی مرگبار به «ابوعاقله» ندارد.

«شیرین ابوعاقله»، خبرنگار شبکه الجزیره در ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) در جریان پوشش درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در «جنین» با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شهادت «ابوعاقله» به طور گسترده در رسانه های بین المللی پوشش داده شده و محکومیت شدید نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و سیاست رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را به همراه داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *