گروه هفت دنیای بعد تو را به برج میلاد می‌آورد/ طنین موسیقی پاپ در پایتخت

14:30 - 19 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۰۶۵
گروه موسیقی "هفت" در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود با منتخبی از قطعه هایش از جمله آلبوم "دنیای بعد تو" در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "هفت" در جدیدترین سری فعالیت‌های خود با مجموعه‌ای از آثار پرطرفدارش با مخاطبان خود دیدار می‌کند.


جدیدترین آلبوم گروه "هفت" با عنوان "دنیای بعد تو" به تازگی منتشر شده و به طور یقین بخش زیادی از قطعه‌های اجرایی این گروه در کنسرت تابستانی اش را قطعه‌های این آلبوم موسیقی تشکیل می‌دهد.

گروه هفت
آلبوم "دنیای بعد تو" از ۱۱ قطعه به نام‌های دیره، دنیای بعد تو، می‌خوام ببینمت، من عاشقت میشم، مثل یه مرد، دیوونه، تنهاترین، اولین عشق، حواسم به توئه، دوست داشتنی و ادعا تشکیل شده است.


قطعه "دوستت دارم" معروف‌ترین قطعه‌ای است که تاکنون از سوی گروه موسیقی "هفت "منتشر شده است و اجرای این اثر در هر یک از اجرا‌های این گروه موسیقی با استقبال بسیار ویژه‌ای از سوی مخاطبان رو به رو می‌شود.


گروه موسیقی "هفت" در راستای فعالیت‌های موسیقایی خود، سابقه خواندن تیتراژ تلویزیونی را هم در کارنامه اش دارد که از جمله آن می‌توان به تیتراژ سریال "زمانه" اشاره کرد که در زمان پخش خود با استقبال خوبی از سوی بیننده‌های تلویزیون رو به رو شد.


ترانه تیتراژ سریال "زمانه" را زنده یاد افشین یدالهی سروده و آهنگسازی آن را امیر قنادی انجام داده بود. همچنین تنظیم این قطعه را نیز آرش قنادی و کیارش پوزشی بر عهده داشته‌اند.

گروه هفت

سریال تلویزیونی "زمانه" به کارگردانی حسن فتحی در ۴۹ قسمت تهیه شده بود که در آذرماه سال ۱۳۹۱ روی آنتن شبکه سه رفت.


گروه "هفت" ۲۴ و ۲۶ تیر در ۴ نوبت و در ساعت‌های 19:00 و 22:00 در برج میلاد روی صحنه می‌رود.


گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *