کنسرت ارکستر ملی و محمد اصفهانی برگزار می‌شود/ طنین آثار بزرگان موسیقی در تالار وحدت +عکس

14:01 - 15 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۵۸۱
کنسرت ارکستر ملی به خوانندگی محمد اصفهانی و با اجرای آثار بزرگان موسیقی در تالار وحدت برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، در سری جدی فعالیت‌های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، این ارکستر با خواننده‌های مختلفی روی صحنه می‌رود.

علیرضا افتخاری و محمد اصفهانی از جمله خواننده‌های هستند که تاکنون با ارکستر ملی همکاری داشته‌اند و قرار است در ادامه روند فعالیت‌های این ارکستر شاهد همکاری چند خواننده دیگر با فریدون شهبازیان باشیم.

ارکستر ملی ایران

چندی پیش ارکستر ملی با محمد اصفهانی روی صحنه رفت و قطعه‌های خاطره انگیزی همچون " تنها ماندم" را برای علاقمندان موسیقی کلاسیک اجرا کرد. 

در اجرای ارکستر ملی و اصفهانی قطعه‌هایی همچون "گریز"، " پرهیز عاشقانه"، " بندباز"، "سرود گل"، " روزی تو خواهی آمد " و" تو‌ای پری کجایی" اجرا شد.

در کنسرت ۳۱ فرودین ماه مجموعه‌ای از ساخته‌های اساتیدی همچون علی نقی وزیری، حسین دهلوی، کامبیز روشن روان، زنده یاد همایون خرم و فریدون شهبازیان روی صحنه رفت.

ارکستر ملی ایران

اصفهانی در کنسرت مشترک با ارکستر ملی پس از مدت‌ها دوری از صحنه اجرا با علاقمندان موسیقی دیدار کرد و برخی از آن‌ها مخاطبان خود خواننده و در واقع مخاطبان موسیقی پاپ بودند و اینگونه جمعی از طرفداران این هنرمند توانستند در کنسرت خواننده مورد علاقه‌شان حضور پیدا کنند.

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *