رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری در چند بیمارستان کشور/ قول وزیر بهداشت برای رفع مشکلات پرستاران

10:57 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو شورای عالی نظام پرستاری از اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری در چند بیمارستان کشور خبر داد و گفت: پس از ارزیابی، تصمیم‌های لازم در خصوص این قانون گرفته خواهد شد.

: عضو شورای عالی نظام پرستاری از اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری در چند بیمارستان کشور خبر داد و گفت: پس از ارزیابی، تصمیم‌های لازم در خصوص این قانون گرفته خواهد شد.

محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان با بیان این مطلب که جلسه شورای عالی نظام پرستاری هفته گذشته با حضور وزیر بهداشت در فضایی دوستانه برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت 7 سال توافقات خوبی نیز در خصوص مشکلات پرستاران به عمل آمد. در حقیقت در جلسه اخیر، مشکلات پرستاران به صراحت به وزیر بهداشت اعلام شد.


وی با اشاره به این مطلب که مهمترین دغدغه پرستاران اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است، توضیح داد: براساس توافقات انجام شده با وزیر بهداشت، مقرر شد این قانون در چند بیمارستان کشور به صورت آزمایشی اجرا شود و پس از ارزیابی تصمیم‌های لازم در خصوص این قانون گرفته خواهد شد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری در ادامه با بیان اینکه در دوره قبلی وزارت بهداشت جهت اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری قول داده شد، تاکید کرد: با این وجود متاسفانه هیچ‌کدام عملیاتی نشد و اکنون وزیر بهداشت دستور بررسی و اجرای آن را داده است.

به گفته شریفی مقدم همچنین درجلسه اخیر در خصوص کمبود پرستاری صحبت شد که وزیر بهداشت قول‌هایی در راستای برطرف کردن آن‌ها به جامعه پرستاران داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *