شهردار تهران: شما دختران آینده ایران را می‌سازید

14:04 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۱۴۳
شهردار تهران: شما دختران آینده ایران را می‌سازید
جشن بزرگ دختران آرمانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور رئیس جمهور، شهردار تهران، وزیر آموزش و پرورش، استاندار تهران، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران دولتی و شهری و دخترانی از مدارس شهر تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، جشن بزرگ دختران آرمانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، صحرایی وزیر آموزش و پرورش، فخار استاندار تهران، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران دولتی و شهری و دخترانی از مدارس شهر تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم اظهار کرد: شما دختران آینده ایران را می‌سازید. انشاءالله با تاسی به حضرت معصومه (س) و با پیروی از امام رضا (ع) که ایران عزیز مزین به وجود مبارک آنهاست، عاقبت به خیر شوید.

وی افزود: از همه معلمان و مدیران آموزش و پرورش و سایر دست اندرکاران که پا به میدان گذاشتند و این کار و جشن بزرگ را ترتیب دادند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *