رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روایت فرمانده سپاه سیستان از هلاکت گروه‎های تکفیری در جنوب شرق کشور

14:49 - 14 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۱۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‎های وهابی تندرو و تکفیری‎ها که برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم منطقه تلاش ‌می‌کردند این روزها در جنوب شرق کشور توسط سپاه پاسداران بسیاری از آنها به هلاکت رسیدند.
روایت فرمانده سپاه سیستان از هلاکت گروه‎های تکفیری در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه سیاسی میزان، سردار حسین معروفی صبح امروز در  مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر (ع) سیستان که با حضور مسئولان و سران طوایف و ریش سفیدان در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی زابل برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به گذشته می‎بینیم دشمنی آمریکا با ایران همیشه ادامه داشته است.

وی‌ با بیان اینکه در شهادت دانشجویان در سال 57، تبعید امام خمینی (ره) و 13 آبان ردپای آمریکا کاملا مشخص است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خط بطلانی بر سیاست‌های این کشور ‌علیه ایران اسلامی بود‌.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آمریکا به عنوان دشمن اصلی ملت ایران ‌غیرقابل اعتماد و ‌پیش‎بینی است، تصریح کرد: این حرف مربوط به امروز نیست بلکه این کشور‌ از سال 42 تاکنون‌ توطئه‎های مختلفی علیه ایران انجام داده و همیشه در صدد ضربه به انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه هر کجا جمهوری اسلامی عزت گرفت آمریکایی‌ها در مقابل عزت ایران ایستادند، گفت: امروز سئوال این است، چرا حضرت آقا می‎فرمایند مذاکره با آمریکا ممنوع؟، مقام معظم رهبری می خواهند ملت ایران را در مقابل توطئه‌های این شیطان بزرگ بیش از پیش آگاه کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه ‌‌مخالفان شعار «مرگ بر آمریکا»‌ یا ساده‌اند‌ یا مغرض، اضافه کرد: ‌از سال 88 به این طرف امتحان بزرگی برای نخبگان بوده ‌ تا در مقابل‌ ‌توطئه‌های دشمنان چه واکنشی دارند.‌

این مسئول با بیان اینکه چرا مذاکره با آمریکا ممنوع است، گفت: زیرا منافقانی که بالغ بر 3 هزار نفر از مردم مظلوم ایران، رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا ‌‌را ترور کردند ‌‌در حمایت این کشور خبیث ‌به سر می‎برند‌ و در حال حاضر نیز علیه ایران اسلامی توطئه می‎کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه ‌راه‌اندازی گروه ضد‌اسلامی داعش با هدف وارونه جلوه دادن چهره اسلام از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود،تاکید کرد: آمریکا به هیچ وجه قبل اعتماد نیست لذا باید مراقب باشیم ‌‌برخی‌ها این دشمن را کم‌رنگ نکنند و بدانیم ‌‌آمریکا قبل از انقلاب با ایران دشمن بوده است‌.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به حمایت آمریکا از گروه‎های وهابی تندرو و تکفیری‎ها خاطرنشان کرد: گروه‎های وهابی تندرو و تکفیری‎ها که برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم منطقه تلاش ‌می‌کردند این روزها در جنوب شرق کشور توسط سپاه پاسداران بسیاری از آنها به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره ‌به اینکه آمریکا تلاش دارد با افزایش کشت مواد مخدر ‌در افغانستان جوانان ایران را در دام اعتیاد گرفتار کند، گفت: همچنین این کشور ‌با روش‌های مختلف از جمله چند‌ پهپاد در پی جاسوسی از ایران بود که این حربه آنها مهندم شدن ‌پهپادها ناکام ماند و این تلاش‌ها نشان می‌دهد دشمن لحظه‌ای از جاسوسی علیه ایران اسلامی غافل نمی‌شود.

سردار معروفی حمایت جدی آمریکا از اسرائیل‌، ایجاد جنگ روانی از سال 88 تاکنون علیه ایران اسلامی و ... را از دیگر دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی برشمرد و افزود: ‌امروز باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن بتواند یکتازی کند و به اهدافی که به تعبیر حضرت آقا از سال 2003 تا‌کنون تغییر نکرده اما روش و سنایوری آنها تغییر کرده‌ برسد.

وی تاکید کرد: قطعا تا زمانی اتحاد و استحکام بین مردم و مسئولان نظام باشد و همه و پیرو ولایت باشند دشمن موفق نمی‌شود علیه ایران اسلامی حرکت‌های موفقیت آمیز انجام دهد.

انتهای پبام/


حسین محمودی رفسنجان
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
سلام سردات جان .دوستت دارم .رشادتهای شما در هشت سال دفاع مقدس را از یاد نخواهم برد .خداوند یار ونگهدارتمامی شما پاسداران اسلام باد.
حسین
|
-
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
دم سپاه پاسداران گرررررم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *