دستگاه‌های متولی با برنامه ریزی و نظارت درست از منابع طبیعی حراست کنند

13:16 - 14 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۱۴۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - تویسرکانی گفت: اگر قانونگذار دستگاه هایی را برای حفاظت از منابع طبیعی و عمومی متولی قرار داده، باید این دستگاه ها با برنامه ریزی و نظارت درست این تکلیف را ادا کنند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که به نمایندگی از سوی رئیس قوه قضائیه در سفر به استان مازندران، جهت رسیدگی به مشکلات قضایی مردم به شهرستان محمود آباد سفر کرده بود در جمع مسئولین و کارکنان قضایی این شهرستان با بیان اینکه اگر قانونگذار دستگاه هایی را برای حفاظت از منابع طبیعی و عمومی متولی قرار داده، باید این دستگاه ها با برنامه ریزی و نظارت درست این تکلیف را ادا کنند، گفت: تعدیات، ساخت و سازها و تصرفات در منابع طبیعی خسارت های بسیار بزرگی را ایجاد کرده که باید با اینها مقابله بسیار جدی صورت بگیرد.

وی افزود: دستگاه قضایی و امر قضا در حکومت اسلامی به نوعی وجه حکومت و حاکمیت بوده که منصوب ولی فقیه است و طبیعی است مسئولیت ما به عنوان متصدیان امر قضا در اجرای عدالت و اقامه قسط بسیار خطیر و بزرگ است.

معاون رئیس قوه قوه قضائیه اظهار داشت: باید با همدلی و همکاری همه دستگاه های مسئول و متولی با متعدیان به منابع طبیعی و عمومی و کسانی که در صدد تعدی و چپاول این عرصه ها هستند مقابله و از حقوق آحاد جامعه حفاظت و صیانت صورت بگیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه شورای اداری شهرستان محمود آباد نیز که با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولین محلی این شهرستان تشکیل شده بود با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتها و ساز و کارها در جهت خدمتگزاری بهتر به مردم و ارتقاء وضعیت خدمت رسانی دستگاهها گفت: مردم در همه مقاطع حساس این کشور تمامی ظرفیتها و سرمایه های خود را در طبق اخلاص گذاشته و در صحنه بوده اند و ما مسئولین نیز به عنوان خدمتگزاران مردم باید وظیفه خود را به درستی شناخته و با استفاده موثر و بهینه از همه منابع در جهت رفع نارسایی ها و مشکلات قدم برداریم.

در این جلسه مسئولین محلی نیز ضمن بیان مسائل مختلف این شهرستان، همچنین گزارشی از مشکلات قضایی را نیز به معاون رئیس قوه قضائیه ارائه دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *