برگزاری دوره آموزشی امداد و عملیات در زندان‌های کردستان

21:30 - 07 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۷۱۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - دوره آموزشی امداد و عملیات ضد شورش در محل اداره کل زندان‌های کردستان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کردستان طی هماهنگی های به عمل آمده میان یگان حفاظت زندانهای کردستان و فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی این استان، یک دوره آموزشی تحت عنوان «امداد و عملیات ضد شورش » در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل زندانهای کردستان برگزار شد.

 در این دوره آموزشی دو روزه که به مربیگری سرهنگ شعبانی فرمانده اطلاعات و عملیات یگان ویژه نیروی انتظامی و با حضور پرسنل یگان حفاظت زندانهای سطح استان برگزار می گردد مباحثی پیرامون انواع اخلال نظم در زندان، انواع شورش و اغتشاش در زندان، انواع آتش سوزی در زندان ها و روش های مقابله با آنها، کنترل بحران در زندان و ... به جامعه هدف آموزش داده می شود.

 سروان زاهد روشنی فرمانده یگان حفاظت زندانهای کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه باتوجه به تعامل خوبی که میان زندانها و فرماندهی انتظامی استان وجود دارد همه ساله شاهد برگزاری این چنین برنامه هایی می باشیم که قطعا اینگونه کلاس های آموزشی موجبات افزایش توان عملیاتی پرسنل یگان حفاظت زندانها در هنگام روی دادن بحران در مجموعه خواهد شد.

فرماده یگان حفاظت زندانهای کردستان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتتظامی استان کردستان بیان داشت: فراگیران در پایان دوره آموزشی قادر خواهند بود با وظایف خود در هنگام روی دادن هرگونه اغتشاش و ناامنی در زندانها مقابله نمایند.  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *