رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاوضه طارمی با اوبامیانگ؛ راه حل آرتتا برای خط حمله آرسنال

11:21 - 09 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طبق ادعای رسانه‌های فوتبالی در اروپا باشگاه آرسنال به دنبال معاوضه مهاجم ایرانی تیم پورتو با ستاره گابنی خود است.

- آرسنال ظاهراً می‌تواند معمای مهاجم خود را با اعزام پیر امریک اوبامیانگ به پورتو و در ازای آن آوردن مهدی طارمی به ورزشگاه امارات حل کند.

توپچی‌ها که فرصت امضای قرارداد با دوشان ولاهوویچ را از دست دادند احتمالًا در خرید لوکا یوویچ از رئال مادرید هم ناامید خواهند شد. در چنین شرایطی آرسنال در صدد است تا مقدمات لازم برای جذب الکساندر ایساک یا دومینیک کالورت لوین فراهم کند، اما انجام چنین معاملاتی در ژانویه دشوار خواهد بود.

اوبامیانگ از زمان محروم شدن از کاپیتانی آرسنال در ماه گذشته، حتی یک دقیقه هم برای توپچی‌هابازی نکرده و احتمالاً در چند روز پایانی پنجره نقل و انتقالات، آرسنال را ترک خواهد کرد.

از آنجایی که گمان نمی‌رود این مهاجم گابنی علاقه‌ای به انتقال به عربستان سعودی داشته باشد، روزنامه Canary Leaks مدعی شده که برخی واسطه‌ها شروع به کار روی معامله‌ای کرده‌اند که باعث می‌شود اوبامیانگ و طارمی به صورت قرضی معاوضه شوند.

این روزنامه در ادامه این گزارش آورده که ملی‌پوش ایرانی برای انتقال به آرسنال آماده است، اما پورتو انتظار دارد توپچی‌ها بخش زیادی از دستمزد طارمی را در مدت حضورش در لیگ برتر بپردازند.

طارمی از ۱۹ بازی در لیگ پرتغال در فصل جاری ۱۱ گل و ۷ پاس گل به ثبت رسانده و گفته می‌شود که در قرارداد این مهاجم ایرانی با پورتو بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی (۵۰.۱ میلیون پوند) وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *