جرائم فرهنگی خارج از نوبت و در کوتاهترین زمان رسیدگی می‌شود

2:30 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۷۸۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- جمادی با اشاره به اینکه تخلفات مرتبط با ناهنجاری‌های فرهنگی در شعب ویژه رسیدگی می شود، گفت: این پرونده‌ها خارج از نوبت و در کوتاهترین زمان بررسی می‌شود.
«علی جمادی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی با اشاره به برخورد جدی با جرائم فرهنگی در استان بوشهر گفت: ناهنجاری های فرهنگی یکی از اولویت های کاری در دادگستری استان است و اگر جرمی انجام شود قطعا به طور خاص به آن رسیدگی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه نوع نگاه به ناهنجاری های فرهنگی پیشگیری محور است، اظهار داشت:این جرائم در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود و بنای ما بر رسیدگی قاطعانه به این جرائم است.نوع نگاه دادگستری در مورد برخورد با این جرائم، پیشگیری محور است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه و با اشاره به بخشنامه اخیر رییس قوه قضاییه در مورد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، گفت:در این زمینه نظارت و پایش کامل وجود دارد و شورای پیشگیری از وقوع جرم، مسائل رو به طور مرتب رصد می کند.

وی با بیان اینکه قضاتی که تجربه لازم را دارند،این جرائم را رسیدگی می کنند،اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی هم در شعب ویژه و خارج از نوبت در استان پیگیری می شود.


 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *