آخرین وضعیت پرونده هتل آرینا فشم

12:32 - 09 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۹۸۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در تشریح آخرین وضعیت پرونده هتل آرینا فشم، گفت: دیوان عدالت اداری برای سه طبقه فوقانی این هتل رای قطعی تخریب صادر کرده است.
آخرین وضعیت پرونده هتل آرینا فشم/ صدور حکم قطعی تخریب برای سه طبقه فوقانی«حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری» رئیس دیوان عدالت اداری در گفت‌وگو با با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص تخریب قطعی سه طبقه هتل آرینا فشم اظهار کرد: دیوان عدالت اداری در خصوص این پرونده رای تخریب سه طبقه فوقانی را صادر کرده است.

وی افزود: از نظر دیوان عدالت اداری ساخت این هتل به طور کلی خلاف است و جدای از اینکه سه طبقه فوقانی آن بدون مجوز ساخته شده است، در حریم رودخانه نیز بنا شده است.

رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: دیوان حکم قطعی تخریب سه طبقه هتل آرینا را صادر کرده و پرونده برای بررسی تخلفات دیگر این هتل به کمیسیون ماده 99 استانداری تهران ارجاع شده و آنها باید در این خصوص تصمیم گرفته و نظر دهند.

به گزارش ، ساخت هتل آرینا در ابتدای مسیر تهران به فشم در منطقه زردبند به فاصله چندمتری از رودخانه جاجرود بوده است که این مجموعه مجوز ساخت یک هتل‌رستوران در دو بلوک ۷ و ۳ طبقه را داشته، اما بعد از اخذ پروانه مربوطه، این مجموعه شروع به ساخت‌و ساز‌های غیرقانونی کرد و بلوک ۷ طبقه را به ۱۳ طبقه و بلوک ۳ طبقه را به ۵ طبقه به صورت غیر قانونی تبدیل کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *