برخورد قاطع و جدی با همه زمین خواران/ دست متخلفین از بیت المال کوتاه می‌شود

9:14 - 08 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۵۶۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر برخورد قاطع و جدی با همه زمین خواران اظهارکرد: در این زمینه دست متخلفین از بیت المال کوتاه و به مردم معرفی می شوند.
برخورد قاطع و جدی با همه زمین خواران/ دست متخلفین از بیت المال کوتاه می‌شود به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد،  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم معرفی دادستان و مدیریت بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع ملی و طبیعی ذخایر مردم است و نباید اجازه دهیم به دست افراد سودجو و فرصت‌طلب بیفتد.

وی افزود: در سال گذشته 40 هزار هکتار توسط همکاران ما در سراسر کشور رفع تجاوز شده است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی، رییس کل دادگستری استان با اشاره به امنیت در جامعه گفت: آنچه جامعه به آن نیاز دارد امنیت است و بحمدالله این امر مهم  در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت : برخورد دوگانه با قلع و قمع‌های منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست.
وی اظهار کرد: اعطای مسئولیت به کسی که ظرفیت ندارد ادای امانت نیست بنابراین باید امانت را به مسئولان لایق سپرد که لیاقت مسئولیت را داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین مشکلات در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به کمبود امکانات الکترونیکی در معابر و خیابان‌ها استان دانست و گفت: از استاندار می‌خواهیم تا در خصوص نصب دوربین در معابر و خیابان‌ها برای نظارت بیشتر اقدام کند.
در این مراسم با حضور دادستان کل‌کشور، مهرداد کرمی به عنوان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد، کرمی، ریاست دادگستری کهگیلویه، بهمئی و مدیریت بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد، همچنین سید مهدی تقوی قاضی سابق تجدید نظر یه سمت مدیریت بازرسی کل استان منصوب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *