توزیع 15 هزار جلد کتابچه با موضوع اعتیاد در نقاط جرم خیز تهران

11:42 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۲۵۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از چاپ و توزیع 15 هزار جلد کتابچه با موضوع اعتیاد در نقاط جرم خیز تهران خبرداد.
توزیع 15 هزار جلد کتابچه با موضوع اعتیاد در تهران«مجید اکبرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با بیان اینکه اعتیاد یکی از معضلات جدی و مهم در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی است، گفت: این کتابچه در راستای قانون مبارزه با مواد مخدر تنظیم شده است.

وی افزود: این کتابچه با عنوان«اعتیاد، مرگ تدریجی» و در 20 صفحه با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و شهرداری تهران چاپ و توزیع شده است.    

 اکبرپور با بیان اینکه  این اقدام در راستای پیشبرد اهداف و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جرایم مرتبط با مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان تهیه شده است، تصریح کرد: در این کتابچه با تعدادی از معتادان بهبود یافته مصاحبه شده و به خاطرات و نحوه ورود و ترک اعتیاد آنها اشاره شده است.

مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: این کتابچه که در نقاط جرم خیز تهران و در بین افراد در معرض اعتیاد توزیع شده است با استقبال خوبی همراه شده است. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *