کاهش ۹۸ درصدی پرونده‌های معوق با تلاش دادگستری استان ایلام در سال ۹۹

8:13 - 13 فروردين 1400
کد خبر: ۷۰۶۹۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان ایلام از کاهش ۹۸ درصدی پرونده‌های معوق در سال گذشته خبر داد.

علی دهقانی در گفتگو با میزان، با اشاره به میزان رسیدگی به پرونده‌های معوق در سال گذشته در دستگاه قضایی استان ایلام، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی برخی از همکاران دستگاه قضایی استان ایلام، میزان پرونده‌های معوق دادگستری استان ایلام در سال گذشته ۹۸ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ملاقات‌های مردمی انجام شده به عدد ۱۴۴۵۸ رسید و این تعداد مراجعین با مسئولین قضایی استان ایلام دیدار کردند؛ در این مدت تعداد ۷۳۶۳ نفر طی ۹۰ جلسه با شخص رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی ملاقات داشته اند که بیانگر افزایش ۹۲ درصدی برگزاری جلسات ملاقات مردمی و افزایش ۲۰.۵ درصدی تعداد نفرات ملاقات کننده است.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه به میزان پرونده‌های کثیرالشاکی در استان ایلام طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری استان ایلام ۲۲ فقره است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

دهقانی گفت: دادگستری استان ایلام اقدامات زیادی نیز در راستای حفظ حقوق عامه از جمله رفع نقاط حادثه خیز محور ایلام به دره شهر و ایلام به چوار، رفع پسماند‌های بیمارستانی و مطب پزشکان، رفع مشکل زیست محیطی کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام، انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *