تقدیر نمایندگان مازندران از آیت الله آملی لاریجانی برای دستور رسیدگی به پرونده‌های استان

16:38 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۰۷۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - نماینده آمل از دیدار 12 نماینده استان مازندران با آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: نمایندگان استان به خاطر دستور ایشان برای رسیدگی به پرونده ها و زحمات بی شائبه و احاطه وی بر امور قضایی از وی تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر نمایندگان مازندران از آیت الله آملی لاریجانی برای دستور رسیدگی به پرونده‌های استانعزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به دیدار نمایندگان استان مازندران با آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه گفت: این دیدار روز گذشته در دفتر کار ایشان انجام شد.

وی افزود: محور این جلسه مسائل قضایی استان مازندران بود که ایشان با بررسی مشکلات استان مازندارن راهکارهای خوبی را برای رفع مشکلات ارائه کرد.

نماینده آمل در مجلس تصریح کرد: در پایان جلسه نمایندگان استان مازندران از آیت الله صادق آملی لاریجانی به خاطر زحمات بی شائبه و زیاد وی در دستگاه قضایی و همچنین احاطه وی بر کار قضاوت تقدیر و تشکر کردند.

یوسفیان ملا افزود: آیت الله صادق آملی لاریجانی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری است و نمایندگان استان از اینکه وی در گذشته این استان را برای کاندیداتوری خود انتخاب کرد، تشکر کرده و خواستار ادامه این روند شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *