رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مديركل جديد دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان پزشکی قانونی منصوب شد

18:00 - 01 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۶۰۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - با حکم رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، «فريبرز آيتي» به عنوان مديركل جديد دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری این سازمان منصوب شد.
 به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، صبح امروز و همزمان با روز پزشك طي جلسه‌ای با حضور رييس، معاونان و جمعي از مديران سازمان  پزشکی قانونی مراسم توديع و معارفه مديركل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش دكتر حسين شمسياني از سمت مديريت اداره كل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان توديع و به عنوان مشاور عالي سازمان پزشکی قانونی منصوب شد.

پيش از اين دكتر ناصر بليغ مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان مسئوليت مشاور عالي را عهده‌دار بود.

دكتر فريبرز آيتي كه پنجشنبه گذشته جاي خود را در اداره كل پزشكي قانوني استان گيلان به دكتر قرباني ثمين داده بود نيز در اين جلسه به عنوان مديركل جديد فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان منصوب شد.

احمد شجاعي، رئيس سازمان پزشكي قانوني در این جلسه با قدرداني از تلاش‌هاي حسین شمسيانی در دوره تصدي اداره كل دفتر فناوري اطلاعات افزود: مشاوران نقش مهمي در تهيه محتواي مفيد براي مسئولان سازمان‌‌ها دارند و مي توانند با ارزيابي دقيق از شرايط سازمان، نکات مهم و راهبردي را ارائه کنند؛ بنابراين براي دكتر شمسياني در سمت جديد (مشاور عالي سازمان) هم آرزوي موفقيت داريم.

حسین شمسياني هم با تشکر از رييس سازمان و اشاره به سه محور مهم کاري شامل اصلاح تشکيلات سازمان، رفع مشکلات معیشتی کارکنان و افزایش بودجه هاي عمراني سازمان اظهار داشت: از بدو حضور دكتر شجاعي در سازمان پزشكي قانوني كشور اين سه محور به عنوان موضوعات اصلي در دستور كار این اداره کل قرار گرفت و تلاش شد براي تحقق آن به بهترين شكل عمل شود. 

 فریبرز آيتي نيز با تبريک روز پزشک اظهار کرد: بعد از مدیریت در سطح چند استان و آشنایی با مسائل و مشکلات استانی و با توجه به صلاحدید رییس سازمان سعی در رفع مشکلات موجود خواهم داشت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *