امنیت مهمترین دغدغه کار زندانبانی است

3:47 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۱۵۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - فلاحتی مطلق گفت: امنیت مهمترین دغدغه کار زندانبانی است لذا با بالا بردن امنیت و ارتقای این مقوله مهم، اجرای دیگر برنامه‌ها از جمله امور فرهنگی و کار اصلاحی در زندان آسانتر می‌شود.

امنیت مهمترین دغدغه کار زندانبانی استبه گزارش ، به نقل از روابط عمومی اداره زندان های کهگیلویه و بویراحمد  علی عباس فلاحتی مطلق مدیر کل زندانهای این استان در بازید از زندان مرکزی یاسوج بر روند اجرایی کارها و بر نامه های ابلاغی و دستورات صادره مبنی برارتقاء امنیت در زندان تأکید کرد.

فلاحتی مطلق تأکید کرد: همانگونه که در جلسات کمیته های امنیتی و شورای اداری تأکید شد، امنیت مهمترین دغدغه کار زندانبانی است لذا با بالا بردن امنیت و ارتقاء این مقوله مهم، اجراء دیگر بر نامه ها از جمله امور فرهنگی وکار اصلاحی در زندان آسانتر می شود.

وی افزود: باید اجرای بر نامه ها توأمان با ارتقاء امنیت نیز گسترش یافته تا زندانهای ما بر اساس نظام زندانبانی اسلامی و اهداف متعالی سازمان پیش برود.

  حضور در برخی از اندرزگاهها و استماع سخنان زندانیان از دیگر بر نامه کاری مدیر کل زندانها بوده که مشکلات آنان را به مسؤلین ذیربط جهت پیگیری وحصول نتیجه گوشزد کرد. همچنین در این بازدید سرهنگ حسین زاده فرمانده یگان حفاظت نیز از بخشهای مختلف زندان از جمله اندرزگاهها، مجموعه یگان حفاظت، مجموعه ها و تأسیسات حفاظت فیزیکی، گیت دوربینهای مدار بسته و سوله حضور داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *