نبود اعتبار عامل توقف پروژه عمرانی اداره کل پزشکی قانونی کردستان

12:41 - 29 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۷۶۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل پزشکی قانونی كردستان با اشاره به ساختمان نیمه کاره این اداره کل گفت: این پروژه که از پروژه های سفر اول ریاست جمهوری در سال 86 می باشد به علت نبود اعتبارات لازم با 40درسد رشد فیزیکی متوقف شده است.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومي اداره كل پزشكي قانوني استان كردستان،همایون پور  مدیر کل پزشکی قانونی این استان گفت: اداره کل پزشکی قانونی کردستان به علت نامناسب بودن محل سالن تشریح و ازدحام بستگان اجساد در جلو اداره و ایجاد ترافیک سنگین باعث نارضایتی همسایه ها از این موضوع شده است.

وی با اشاره به عدم استاندارد بودن محل سالن تشریح گفت :ما به ناچار پارکینگ ساختمان اداری را به علت نبود فضای مناسب محل سالن تشریح و معاینه اجساد قرار داده ایم.

مدیر کل پزشکی قانونی كردستان با اشاره به ساختمان نیمه کاره این اداره کل گفت ، این پروژه که از پروژه های سفر اول ریاست جمهوری در سال 86 می باشد به علت نبود اعتبارات لازم با 40 درصد رشد فیزیکی چند سالی است متوقف شده است.

همایون پور در ادامه به نبود پزشکی قانونی در شهرستانهای دهگلان و مریوان اشاره کرده و گفت: در صورت تأمین محل مناسب از طرف مسئولان شهرستان دهگلان این اداره کل آمادگی معرفی پزشک جهت پزشکی قانونی این شهرستان را دارد.

 وی درباره پزشکی قانونی شهرستان مریوان نیز گفت:این پزشکی قانونی در حال حاضر بصورت نیمه تعطیل با 2 نفر کارمند مجرب فعالیت دارد و با پیگیریهای انجام شده در صورت جذب پزشک،پزشکی قانونی شهرستان مریوان دوباره فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *