تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و قدیمی در اجرای احکام

22:20 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۲۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: جمادی با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و قدیمی در اجرای احکام بیان کرد: بازبینی کلی نسبت به این پرونده‌ها پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرم در جامعه است.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، «علی جمادی» در بازدید دادگستری های شهرستان های بندرگناوه، بندر دیلم و بندر ریگ و شورای حل اختلاف این شهرستانها مسایل و مشکلات آنها را بررسی و مورد رسیدگی قرار داد.

وی گفت : همکاران باید  تلاش  مضاعف داشته باشند تا بتوانند بر پرونده ها مسلط شوند و با دقت و سرعت در رسیدگی به این پرونده ها از اطاله دادرسی جلوگیری شود .

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: همکاران با برگزاری جلسات آموزسی به صورت رسمی و غیر رسمی و با مشورت همدیگر می توانند به یک هماهنگی و انسجام رو به رشد جهت رسیدن به اهداف دستگاه قضایی دست یابند و وضعیت سیستم قضایی را در استان ترقی داده تا در حالت سکون قرار نگیریم و یک سیستم فعال و پویا داشته باشیم .

جمادی همچنین درباره ساختمانهای استیجاری شورای حل اختلاف نیزبیان کرد: با توجه به اینکه هنوز در برخی از شهرستانها ساختمانهای شورای حل اختلاف به صورت استیجاری است سریعا در خصوص پیگیری گرفتن زمین جهت ساخت ساختمان شورای حل اختلاف اقدام خواهیم کرد .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حفظ حقوق بیت المال به خصوص  پدیده زمین خواری و دریا خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز گفت :  تمامی متولیان و سازمانها و نهادها از جمله منابع طبیعی ،امور آب و امور اراضی باید وارد عمل شوند و در شورای حفظ حقوق بیت المال مصوباتی در این زمینه داشته و حتما مصوبات اجرایی شوند.

وی تاکید کرد: تمامی متولیان موظف و مکلف  به اجرای مصوبات هستند  و قاطعانه با متجاوزان به حقوق بیت المال برخورد شود و اگر هر سازمان به وظایف خود به درستی عمل کند چنین مشکلاتی در آینده نخواهیم داشت .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *