عفو یک زندانی به دلیل موفقیت تحصیلی

0:00 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۹۴۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: عرب از عفو یک زندانی به دلیل موفقیت تحصیلی خبر داد و گفت: با توجه به اهتمام این زندانی به تحصیل، با عفو وی موافقت و از زندان آزاد شد.

عفو یک زندانی به دلیل موفقیت تحصیلی«عباسعلی عرب» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان، با اشاره به آزادی یک زندانی مواد مخدر از زندان،گفت: این زندانی در سال 87 به جرم مواد مخدر محکوم به زندان و 15 سال حبس شده بود.

وی در خصوص علت آزادی این جوان زندانی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش داشتیم بر اهمیت تحصیل زندانیان تاکید شده است و متناسب با این تفاهم نامه، این زندانی آزاد شده در ابتدای دوران محکومیت خود در آزمون سراسری سال 89-90 شرکت کرد و در رشته حقوق قبول شد.

مدیر کل زندان های استان سمنان افزود: با توجه به اهتمام این زندانی به تحصیل، با عفو وی موافقت شد و وی در چند روز گذشته از زندان آزاد شد.

عرب در خصوص وضعیت تحصیلی زندانیان در زندان های استان سمنان هم گفت: 9نفر از زندانیان ما در اردوگاه ها در حال تحصیل هستند و به عنوان دانشجو در حال تکمیل تحصیلات خود در زندان ها هستند. علاوه بر این 23نفر هم در مقطع متوسطه مشغول به تحصیل هستند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *