غیبت ۲ قایقران در اولین اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بندر انزلی

10:10 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۵۶۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در حالی از ۲۵ آبان در بندر انزلی آغاز شده است که ۲ ملی‌پوش در این اردو حضور ندارند.

- پس از اعلام تعویق المپیک و تعطیلی اردو‌های رشته‌های ورزشی در اسفندماه سال گذشته، با اعلام فدراسیون قایقرانی، اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان با هدف حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا با حضور ۹ قایقران در بخش کایاک و کانو از ۲۵ آبان تا ۱۴ آذر در بندرانزلی و بابلسر برگزار می‌شود.

احمدرضا طالبیان از اصفهان، پوریا شریفی از تهران، امید احمدی از زنجان، علی آقامیرزایی از گیلان و امین بوداغی از مازندران در بخش کایاک و عرفان زنده‌پی از بوشهر، شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان و محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانو کانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند، اما گویا طالبیان و بوداغی در این اردو غایب هستند.

گویا طالبیان و بوداغی با هماهنگی با ایرج اقلیمی، سرمربی تیم ملی فعلاً در اردو حاضر نیستند و پس از حل شدن مشکلاتشان به اردو اضافه می‌شوند. طالبیان هم اکنون در مازندران حضور دارد و عکسی که از بوداغی در زمان تست گیری در صفحه مجازی فدراسیون قایقرانی منتشر شد نشان می‌داد که وی در تهران حضور دارد و راهی بندر انزلی نشده است.

رییس فدارسیون قایقرانی ضمن تایید این خبر، دلیل عدم حضور ۲ ملی پوش قایقرانی را مشکلات خانوادگی عنوان کرد و خاطر نشان کرد که غیبت طالیبان و بوداغی با هاهنگی قبلی بوده است و آن‌ها کرونا ندارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *