استان تهران از امکانات کافی در ارائه خدمات بهداشتی برخوردار نیست

12:27 - 18 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۴۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با اشاره به لزوم تلاش شهرداران جهت پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم گفت: هر چند استان تهران از امکانات کافی در ارائه خدمات بهداشتی برخوردار نیست، اما تلاش دولت معطوف رفع این کمبود‌ها است، از اینرو افتتاح بیمارستان‌ها در غرب استان تهران می‌تواند به تحقق آرزوی دیرینه مردم کمک کند.
- طبق اعلام  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ویدئو کنفرانس با شهرداران با اشاره به افتتاح بیمارستان شهرقدس در آذرماه اظهار داشت: هر چند استان تهران از امکانات کافی در ارائه خدمات بهداشتی برخوردار نیست، اما تلاش دولت معطوف رفع این کمبود‌ها است، از اینرو افتتاح بیمارستان‌ها در غرب استان تهران می‌تواند به تحقق آرزوی دیرینه مردم کمک کند.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های موثر سطح رضایتمندی مردم افزایش پیدا می‌کند که باید اهتمام مدیران نیز به این مسئله باشد؛ در این راستا مترو اسلامشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه حمل و نقل در حال انجام است که استانداری نیز کمک لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه را انجام می‌دهد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع کرونا باید شرایط و امکانات لازم جهت پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم فراهم شود و در این زمینه شهرداران تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *