هراس تل آویو از حزب الله، آن‌ها را به توهم جنگ کشانده است

19:20 - 27 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۶۳۴۹
رژیم صهیونیستی پس از ۹۰ روز هنوز از اجرای عملیات لبنان حزب الله لبنان واهمه دارند و از این رو ارتش خود را در مرز با این کشور در حالت آماده باش نگه داشته اند.

طبق گزارش العربی الجدید، ترس و هراس بی پایان رژیم صهیونیستی از عملیات حزب الله لبنان همچنان تداوم دارد، بگونه‌ای که رسانه‌های این رژیم از ادامه حالت آماده باش در مرز با لبنان خبر دادند.

براساس این گزارش، با وجود گذشت بیش از ۹۰ روز از آماده‌باش صهیونیست‌ها در مرز لبنان و شروع مذاکرات ترسیم مرزی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از انتقام‌گیری حزب‌الله می‌ترسند و نگران این موضوع هستند.

از سوی دیگر نیز آغاز مذاکرات میان لبنان و رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرز‌های آبی تحت نظارت آمریکا نیز نتوانسته است فرماندهان ارتش این رژیم را به این مسئله متقاعد کند که حزب‌الله رویکرد خود برای انتقام‌گیری از شهادت یک نیروی خود در سوریه را تغییر داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی گزارشی اعلام کردند که؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بر اجرای معادله انتقام‌گیری و پاسخ به کشته شدن هر یک از نیرو‌های آن در سوریه، مصمم است و این استراتژی حزب‌الله هر روز سبب تضعیف توان بازدارندگی اسرائیل خواهد شد.

براساس این گزارش و ادعای فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی، هر گونه حمله به نظامیان صهیونیست، بهای سخت و دردناکی دارد و از این رو ارتش این رژیم در منطقه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی همچنان در حالت آماده‌باش است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک عملیاتی رخ دهد که منطقه را چند روز درگیر خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *