رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دو هزار و 273 واحد صنفی بدون تخلف در ماه رمضان/ به دنبال آمار و تشکیل پرونده نیستیم

8:29 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۲۳۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه در گشت‌های مشترک به دنبال آمار و تشکیل پرونده نیستیم، گفت: در گشت‌های مشترک ماه رمضان دو هزار و 273 واحد صنفی بدون تخلف گزارش شده است.
«امید شهرآبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان دراین باره اظهار کرد: گشت 32 روزه ویژه ایام ماه مبارک رمضان با 442 گشت مشترک تعزیرات حکومتی به پایان رسید که در این گشت‌ها از 6 هزار و 310  واحد بازرسی بعمل آمد.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران در ادامه بیان کرد: دراین بازرسی‌ها تعداد یک هزار و 609پرونده تشکیل شد که دو هزار و 428 مورد با تذکر لسانی ختم شده است، همچنین دو هزار و 273 واحد صنفی بدون تخلف داشتیم که از  واحدهای صنفی رعایت کننده قوانین و مقررات تقدیر می‌کنیم.

 شهرآبادی اضافه کرد: قصدمان از گشت‌های مشترک در ایام ماه رمضان حضور پررنگ تعزیرات در بازار بود تا تخلفی انجام نشود و آمار پرونده‌های تشکیل شده به معنای این نیست که این تعداد واحد صنفی تخلف داشته اند و چشم پوشی شده است بلکه به این معناست که واحدهای صنفی ایراداتی داشته اند و در حد تخلف نبوده است.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران همچنین گفت: حضور پررنگ گشت های تعزیرات موجب شده است تا شاهد  تخلفات کمتری در سطح شهر باشیم گشت های مشترک تعزیرات از یک سال و نیم گذشته در سطح شهر حضور دارند و طبق روال سابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی بیشترین تخلفات در ماه رمضان را مربوط به کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و موارد بهداشتی اعلام کرد و افزود: در ماه رمضان بر سلامت کالاهایی که مورد استقبال مردم بود حساسیت ویژه ای داشتیم.

شهر آبادی ادامه داد: اولویت گشت‌ها رسیدگی به شکایات مردمی است و هموطنان می توانند شکایت خود از واحدهای صنفی را به شماره 124 و یا سامانه پیامک 30009651 اعلام کنند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *