استقرار هیأت‌های بازرسی در بانک کشاورزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

16:20 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۱۱۷۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سازمان بازرسی کل کشور هیأت‌های بازرسی خود را در بانک کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی مستقر کرد.
به گزارش  گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، هیأت بازرسی این اداره کل (امور بانک و بیمه) از تاریخ شانزدهم تیرماه لغایت بیست و دوم مرداد ماه سال جاری در بانک کشاورزی استان مستقر است.

همچنین هیأت بازرسی برای بخش (امور تولیدی) از تاریخ اول تیر ماه  لغایت سی و یکم مرداد ماه در اداره کل صنعت معدن و تجارت مستقر است.

بنا بر این گزارش  یک هیأت بازرسی نیز در بخش (امور فرهنگی و اجتماعی) از تاریخ اول تیرماه امسال  لغایت پانزدهم مرداد ماه  در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مستقر است.

گفتنی است کارکنان و شهروندان در صورتیکه  درخصوص عملکرد این دستگاه اجرایی شکایتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه، یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 38545808-051 تماس حاصل بگیرند.

همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir  آماده دریافت شکایات شهروندان محترم در این زمینه است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *