آزادی ۷۱۵ زندانی در استان توسط خیرین در سال گذشته

15:07 - 03 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۲۷۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۷۱۵ زندانی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی قضایی ، احمد خسروی‌وفا طی سخنانی در همایش بزرگ خیّرین که توسط انجمن حمایت از زندانیان نیازمند و با حضور جهانگیر رییس سازمان زندان‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: با جرات می‌توان گفت چنین خیران نیکوکاری در سطح کشور بی‌نظیر و شاید کمتر وجود داشته باشند.
 
وی افزود: در سال گذشته ۷۱۵ زندانی در استان اصفهان توسط خیران از زندان‌ها آزاد شدند و حتی نزدیک همین تعداد را مانع ورود به زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در بین استان‌ها، اصفهان بیشترین کمک را در جهت آزادی زندانیان و خانواده‌های زندانیان داشته‌ است.

وی ادامه داد: این روند استقبال خیّران برای کمک به زندانیان و خانواده‌ آنان روند رو به رشد و افزایشی داشته است.
 
خسروی‌وفا اضافه کرد: خیریه امام موسی کاظم (ع) و امام محمد باقر (ع) و نیز سایر خیریه‌ها در هر کجا که نیازی بوده دست رد به خانواده زندانیان نزدند و به آن‌ها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری صدا و سیمای اصفهان سال گذشته ماه رمضان ویژه برنامه یک شهر ضیافت پخش شد، بیان کرد: این برنامه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان برای کمک به آزادی زندانیان بود که در هیچ کجای کشور چنین برنامه‌ای اجرا نشد.
 
رییس‌کل دادگستری استان اصفهان همچنین از انعقاد تفاهمنامه مشترک با صدا و سیمای اصفهان برای ویژه برنامه ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

خسروی وفا ضمن انتقاد به گزارش احمد شهید اظهار کرد: چرا احمد شهید اینگونه اقدامات را منعکس نمی‌کند که منطبق با روح انسانیت و آموزه‌های دینی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *