برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان در بازار تهران

15:54 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۷۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان در بازار تهران
مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید “آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی” و همراهان ایشان با حضور وزیر اقتصاد در بازار تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شادا، وزارت امور اقتصادی و دارایی، اصناف و بازاریان تهران امروز (۷ خردادماه) با برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت که در مسجد امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران، یاد ایشان و همراهانشان را گرامی داشتند. “سید احسان خاندوزی” وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز که در این مراسم حضور داشت، در جمع عزاداران، گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید، اهتمام ویژه‌ای به بازار داشتند.

وی با ذکر خاطره‌ای گفت: برای یک جلسه فوری به دفتر رئیس‌جمهور فراخوانده شدم، وقتی علت را جویا شدم، اعلام کردند که روز قبل، جمعی از بزرگان بازار از رئیس‌جمهور، وقت ملاقات خواستند که با وجود کثرت برنامه‌ها، آیت‌الله رئیسی برخی برنامه‌های خود را تعویق کردند تا بتوانند با بازاریان جلسه را برگزار کنند و بر این اساس، رئیس‌جمهور خواسته اند که وزیر اقتصاد و برخی دیگر از اعضای هیات دولت در این جلسه، حضور داشته باشند.

وزیر اقتصاد افزود: اگر ما بخواهیم که شعار امسال رهبر معظم انقلاب برای مشارکت مردم، نه در حرف و شعار، بلکه در عمل تحقق پیدا کرده و ظرفیت‌های اقتصادی کشور به پای جهش تولید بیاید، چاره‌ای نداریم جز اینکه پیوند میان بازار، اتاق اصناف، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و تمام بخش‌های مردم و غیردولتی اقتصادی، محکم‌تر از قبل شود.

وی خاطر نشان کرد: این ملت نشان می‌دهد، با وجود مصیبتی که رخ داده، اما تزلزلی نه تنها در اداره امور جاری کشور بلکه حتی در هدف‌هایی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند، رخ نخواهد داد و پیوند بین بازار و دولت و نظام اسلامی تقویت خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت پرداختند و آیت‌الله "محسن قمی" عضو مجلس خبرگان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات آیت‌الله رئیسی، یاد وی و سایر شهدای خدمت را گرامی داشت. “آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی”رئیس‌جمهور، “حسین امیر عبداللهیان” وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین “آل‌هاشم” امام جمعه تبریز، “مالک رحمتی” استاندار آذربایجان شرقی، سردار “سیدمهدی موسوی” فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری، امیر سرتیپ دوم خلبان “سید طاهر مصطفوی”، امیر سرتیپ دوم خلبان “محسن دریانوش” و سرهنگ دوم فنی “بهروز قدیمی” در ۳۰ اردیبهشت ماه پس از افتتاح سد مرزی با جمهوری آذربایجان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *