مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان از سوی هیئت دولت

12:45 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۰۶۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان از سوی هیئت دولت
مجلس بزرگداشت رئیس‌جمهور فقید و همراهان ایشان از سوی هیئت دولت در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به منظور بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان مجلس بزرگداشتی از سوی هیئت دولت برگزار می‌شود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران با عرض تسلیت و تعزیت مجدد به مناسبت ضایعه جبران‌ناپذیر شهادت رئیس‌جمهور مکتبی و انقلابی، خادم‌الرضا (ع) و خادم جمهور ایران و همراهان گرانقدر ایشان و قدردانی صمیمانه از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت؛ به منظور تجلیل و قدرشناسی از خدمات صادقانه و ماندگار رئیس‌‏جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در محل مدرسه عالی شهید مطهری با حضور سخنرانان و مرثیه‌خوانان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اقامه عزا خواهد کرد. 

بی‌‏شک بزرگداشت رئیس‏‌جمهور شهید، بزرگداشت مجموعه‌ای از فضائل انسانی و مدیریتی از جمله ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری، مردم‌مداری، صدق، اخلاص، کفایت، کارآمدی، ساده‌زیستی، خستگی‌ناپذیری، مجاهدت، حق‌خواهی و عدالت‌طلبی است و نام شهید جمهور در کنار شهیدان بهشتی و رجایی برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

حضور حماسی، قدرشناسانه و توام با بصیرت مردم شریف و زمان‌شناس کشورمان در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت در شهر‌های مختلف، پیام قاطع وحدت ملی حول شهدای گرانقدر را به سرتاسر جهان مخابره و البته مسئولیت همه نقش‌آفرینان در دستگاه اجرایی و نظام حکمرانی کشور را برای ادامه راه آنان سنگین‌تر کرد. 

گرچه به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» «فقدان آقای رئیسی خسارتی سنگین و جبران‌‏ناپذیر برای کشور است»، اما در پرتو هدایت‏‌های حکیمانه معظم له و پشتیبانی بی‏‌دریغ شما مردم عزیز، خادمان شما در دولت، راه روشن سید شهیدان خدمت را که جز عزت و اقتدار ایران اسلامی، صلاح و رضایت مردم و خدمتگزاری صادقانه، خالصانه و متواضعانه به مردم نبود، بی وقفه، با قوت و توان مضاعف ادامه داده و به یاری خداوند هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *