آیین بزرگداشت «شهدای خدمت» عصر دوشنبه در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود

8:28 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۱۶۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
آیین بزرگداشت «شهدای خدمت» عصر دوشنبه در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود
سخنگوی ستاد یادبود «شهدای خدمت» استان تهران از برگزاری آیین بزرگداشت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم عصر دوشنبه با حضور استاندار در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محمد صائبی صبح یکشنبه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع «شهدای خدمت» بار دیگر صحنه وحدت، همدلی، و انسجام ملت را به نمایش گذاشت و خط بطلانی بر تفرفه افکنی دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب کشید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و تیم‌های اطلاع رسانی استان تهران برای پوشش خبری تشییع با شکوه «شهدای خدمت» در پایتخت سنگ تمام گذاشتند، گفت: در این خصوص بر خود لازم میدانم که از همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

صائبی با بیان اینکه «شهدای خدمت» دین بزرگی بر گردن همه ملت دارند و شایسته است که خدمات دولت به بهترین وجه ممکن تبیین شود، افزود: مجموعه روابط عمومی استانداری تهران برای اطلاع رسانی و پوشش خبری دستاورد‌های دولت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی ستاد یادبود «شهدای خدمت» استان تهران در ادامه از برگزاری آیین هفتمین روز از عروج ملکوتی رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم عصر دوشنبه با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیران ارشد دولتی و استانی، مسوولان لشکری، خانواده معظم شهدا و عموم مردم استان تهران در این مراسم حضور خواهند یافت.

سخنگوی ستاد یادبود شهدای خدمت استان تهران در تشریح جزییات بیشتر این مراسم عنوان کرد: ورود برای عموم جهت شرکت در آیین بزرگداشت شهدای خدمت آزاد است و عزیزان می‌توانند عصر دوشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با ورود از درب‌های شرق و غرب در مسجد دانشگاه تهران حضور به هم رسانده و یاد شهید جمهور و همراهان ایشان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *