دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس معرفی شد

14:38 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس معرفی شد
رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در شهرستان گنبدکاووس، حکم دادستانی این شهرستان را به محمد ارمی ابلاغ و از تلاش‌های دادستان سابق این شهرستان قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در مراسم معرفی دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت‌الله رئیسی گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت که محصول اقدامات شهید سلیمانی بود، در دولت شهیدجمهور رقم خورد و وی حامی همه مردم مظلوم جهان بود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: همانطور که حیات آیت‌الله رئیسی مایه برکت بود، شهادت وی نیز سبب اتحاد و وحدت بین مردم و عزت سیاسی کشور شد.

وی گفت: شهادت این مرد میدان عمل، آزمونی دیگر برای حضور مردم در صحنه بود و مردم ایران سرافرازتر از گذشته از این آزمون سربلند بیرون آمدند و بار دیگر وفاداری خودشان به انقلاب و رهبری به منصه ظهور گذاشتند.

آسیابی ادامه داد: مطمئن هستیم مردم این تجدید میثاق خود را با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات کامل می‌کنند و مانند گذشته، دشمن را ناامید خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم از دادستان شهرستان گنبدکاووس خواست: مردم‌داری، میدانی بودن و اقدام انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی به اشاره به شعار سال گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات آن‌ها و همچنین توجه به حقوق عامه، در دستور کار دادستان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری با تاکید بر این که رضایت‌مندی مردم و تکریم ارباب رجوع هدف اصلی ماست، گفت: البته رضایت مردم به این معنی نیست که درخواست‌های غیرقانونی اجابت شود بلکه باید با زبان خوش مردم قانع شوند.

آسیابی با بیان اینکه در دستگاه قضایی حتی یک درصد نارضایتی به علت رفتار نامناسب پذیرفته نیست، تاکید کرد: باید اتاق رئیس دادگستری و دادستان‌ها در حوزه‌های قضایی به روی مردم باز باشد و اگر مشکل مردم در شهرستان‌ها حل نشد، ما در اداره کل دادگستری در خدمت مردم و پاسخگوی آنان خواهیم بود.دادستان جدید نیروی انقلابی، متدین، قاطع و مرد عمل است.

وی افزود: دادستان سابق گنبدکاووس نیز در مدت حضورشان در دادستانی علی آباد و گنبدکاووس یک نیروی میدانی، انقلابی، مردمدار و پیگیر بودند و به علت توفیق در عملکردی که داشتند به سمت معاون دادستان مرکز استان منصوب شد.

مهدی دهرویه، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز هماهنگی بین اعضای شورای تامین را سبب هم‌افزایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و عامل پدافندی بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی و آخوند نوری‌زاد ائمه جمعه تشییع و تسنن گنبد کاووس نیز بر مدیریت تحول گرایانه و حفظ وحدت در دیار رنگین کمان اقوام تاکید کردند.

حسینعلی ایزد، دادستان سابق گنبدکاووس توجه ویژه به حفظ کرامت همکاران، تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات دفع فاضلاب مسکن مهر کاج، راه‌اندازی آنژیو گرافی، تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج‌های آبی را از مهمترین اقدامات دادستانی گنبدکاووس در دوران خدمت برشمرد.

دادستان جدید گنبدکاووس نیز در این مراسم، نگاه ویژه به اجرای سند تحول قضایی، ارتقای سلامت اداری، صیانت حقوق عامه و بیت‌المال، حساسیت نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی و تخلفات اداری، حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع و کارآفرینی به‌ویژه در بخش دانش بنیان، نگاه ویژه به رویکرد کاهش جمعیت کیفری در ندامتگاه را از اولویت کاری خود در دوران دادستانی دادستانی بیان کرد. 

وی گفت: برای ارتباط مستقیم مردم با دادستان، به زودی یک شماره همراه، اعلام می‌شود تا مردم بتوانند مستقیم با دادستانی در ارتباط باشند.

محمد ارمی تا پیش از این، معاون دادستان گرگان بود. حسین‌علی ایزد، دادستان سابق شهرستان گنبدکاووس نیز به سمت معاون دادستان مرکز استان گلستان منصوب شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *