روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون معرفی شدند

15:52 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۰۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون معرفی شدند
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تغییرات مدیریتی جدید در حوزه‌های قضایی استان گفت: روسای جدید دادگستری‌های گمیشان، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون معرفی شدند.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی با بیان اینکه در احکامی جداگانه، علی‌اکبر قنبرزاده به سمت رئیس دادگستری بندرگز، حسن احمدی به سمت رئیس دادگستری گمیشان و محمد احمدنژاد چهره به سمت رئیس حوزه قضایی بخش داشلی برون منصوب شدند، اظهار کرد: طی چند روز آینده رئیس دادگستری علی آبادکتول و دادستان شهرستان گنبدکاووس هم تغییر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: انتخاب مدیران جوان و انقلابی و تغییرات مدیریتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و بهبود ارائه خدمات قضایی به مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی طی ۴ دهه حضور در دستگاه قضایی گفت: رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر ویژگی‌های برجسته این شهید خدمت را تبیین فرمودند که حکایت از اخلاص، صداقت و خدمتگزاری این بزرگوار بود که ماهم در قوه قضاییه با توجه به مدت حضور طولانی ایشان در سنگر قضا، به عینه شاهد بودیم.

آسیابی افزود: حضور مردم در مراسم بدرقه و تشییع ایشان هم نشان از قدردانی و رضایت مردم از عملکرد این شهید بود و ادای دین به ایشان، شرکت پرشور در انتخابات است.

وی با بیان این که اصل بر پاسخگویی مدیران شهرستانی است و باید در اتاق‌شان به روی مردم باز باشد افزود: در برنامه تحول قضایی، شاخصه اصلی ارزیابی مدیران، رضایت مردم است.

رئیس کل دادگستری گلستان به مدیران جدید توصیه کرد: در حوزه‌های کاری خود، ارتقای سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها، تلاش برای تحقق شعار سال با کمک به رفع موانع تولید و کمک به توسعه اقتصادی استان به ویژه وضعیت اقتصادی مرزنشینان در داشلی برون، اهتمام بر اجرای برنامه تحول قضایی، استفاده بیشتر از مجازات‌های جایگزین حبس برای جرایم سبک و افراد فاقد محکومیت کیفری و نظم و انضباط اداری را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *