فرمانده کل ارتش: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است

11:32 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است
سرلشکر موسوی در مراسم شهدای خدمت گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر‌ها مطهر شهدای خدمت نشان داد که ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت که صبح امروز (یکشنبه) در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش در حال برگزاری است، اظهار داشت: واقعاً باید به این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس که از لحظه شنیدن خبر شهادت شهدای خدمت احساسات و عواطف قلبی خود را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند، افتخار کرد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دنیا مبهوت بزرگی ملت ایران است، ادامه داد: دشمنان و همدستان آن‌ها قصد داشتند با سوء استفاده از این ضایعه، زخمی دیگر بر این ملت بزنند؛ اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکر‌ها نشان داد که ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: این ملت اولین بار نیست که چنین داغ‌هایی را تحمل و از چنین موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت فقیه از این حادثه و گردنه نیز عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد. پرچم درخشان ایران زیبایی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است، افزود: در روز‌هایی که پیش رو داریم، انتخابات ریاست‌جمهوری را خواهیم داشت و یکبار دیگر ملت ایران ثابت خواهد کرد که در مقابل دشمنان خواهد ایستاده و پیش خواهد رفت؛ این‌ها به برکت وجود ولایت فقیه، صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *