رئیس کل دادگستری استان اصفهان: ۱۶۹ زندانی در دو ماه ابتدایی سال جاری آزاد شدند

11:31 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان: ۱۶۹ زندانی در دو ماه ابتدایی سال جاری آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۶۹ نفر از محکومان حبس غیربزهکار با مجموع بدهی بیش از هزارو ۶۳۷ میلیارد ریال از زندان‌های استان اصفهان خبر داد.

خبرگزاری میزان -  حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان و دبیر ستاد دیه استان اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری با تلاش ستاد دیه ۱۶۹ نفر از محکومان حبس غیربزهکار با مجموع بدهی بیش از هزارو ۶۳۷ میلیارد ریال از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند که این مبلغ شامل اخذ گذشت از شکات، پذیرش اعسار زندانیان، نقدینگی محکومان، کمک‌های بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین و تسهیلات بانکی بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد خوشبختانه ۹۸ زندانی در ایام پر خبر و برکت دهه کرامت آزد شدند که مبلغ کل بدهی ایشان بالغ بر هزارو ۹۰ میلیارد ریال بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: حمایت در راستای آزادی زندانیانی که سوءسابقه‌ای در پرونده آن‌ها وجود ندارد علاوه بر اینکه مساعدت به شخص مدیون است، تلاشی در جهت حمایت خانواده‌های ایشان از انواع آسیب‌های اخلاقی و روانی و تضمین سلامت اجتماعی است. 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان از مردم نیکوکار و نوع دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *