رئیس کل دادگستری اصفهان: ظرفیت‌های قانونی با نگاه حمایتی، در مسیر رونق تولید به‌کار گرفته شود

13:09 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: ظرفیت‌های قانونی با نگاه حمایتی، در مسیر رونق تولید به‌کار گرفته شود
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: باید در کنار به‌روزرسانی قوانین مرتبط با عرصه تولید، تمام ظرفیت‌های قانونی، با نگاه حمایتی در مسیر رونق تولید و پیشرفت اقتصاد کشور به کار گرفته شود.

خبرگزاری میزان- نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تنی چند از مسئولان قضایی و استانی در محل گروه تولیدی شیر و گوشت فوده برگزار شد. 

در این نشست که برای چندمین بار، اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان به شکل میدانی در یک واحد تولیدی تشکیل جلسه دادند، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری از مدیرعامل و کارکنان گروه تولیدی شیر و گوشت فوده که با تلاش جهادی و استفاده از فناوری روز دنیا با بیش از ۹ هزار راس گاو و تولید سالانه حدود ۷۰ هزار تن شیر و ۲ هزار تن گوشت، نقش ویژه‌ای در تولید کشور ایفا می‌کنند تقدیر به‌عمل آورد.

وی در ادامه به تشریح علت برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در یک واحد تولیدی پرداخت و گفت: با توجه به منویات و فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر حمایت دستگاه قضا از تولید، مقرر شده که برخی جلسات ستاد، خارج از دادگستری و با حضور میدانی اعضا در واحد‌های تولیدی برگزار شود تا ضمن بازدید اعضا و بررسی میدانی شرایط، در خصوص مشکلات و موانع تولید تصمیم‌گیری شود.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در ادامه با اشاره به موثر بودن فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در رونق اقتصاد و تولید، اظهار کرد: دستگاه قضایی کشور در کنار وظایف ذاتی خود در برقراری عدالت اقدام به انجام فعالیت‌هایی در قالب ستاد‌های مختلف، همچون ستاد اقتصاد مقاومتی کرده است که برکات فراوانی را در پی داشته و از آن جمله می‌توان به احیا و جلوگیری از تعطیلی حدود ۲ هزار واحد تولیدی در سال در کل کشور، اشاره کرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر اقتصاد یکی از مهم‌ترین مسائل کشور بوده است و همانطور که در دوران جنگ تحمیلی، فرماندهان و سربازان با تلاش و جهاد در راه خدا در برابر دشمن ایستادگی کردند و عزت و افتخار، آفریدند در زمان حال نیز سرمایه‌گذاران مانند فرماندهان و کارگران، همچون سربازان برای اعتلای کشور، تلاش و ایستادگی می‌کنند و مسئولان باید پشتیبان و حامی آن‌ها باشند و حرکت هماهنگ و انسجام این سه بخش مایه پیشرفت و دستیابی به موفقیت در عرصه اقتصاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید در کنار به‌روزرسانی قوانین مرتبط با عرصه تولید، تمام ظرفیت‌های قانونی، با نگاه حمایتی در مسیر رونق تولید و پیشرفت اقتصاد کشور به کار گرفته شود.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان دستوراتی در جهت رفع برخی مشکلات این واحد بزرگ تولیدی و دیگر فعالان عرصه تولید فراورده‌های دامی، صادر کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *