دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کرد

13:11 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان به مهمترین مسائل و مشکلات این حوزه ورود و به منظور پیگیری آن‌ها دستور‌ات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت این صنعت در استان به مهمترین مسائل و مشکلات مبتلا به این حوزه ورود و در راستای تداوم روند پیگیری‌های لازم دستور‌های مقتضی صادر کرد.

وی افزود: ممکن است در نگاه نخست این صنعت، سهل و ساده به نظر برسد، ولی در حقیقت از ماهیت چند وجهی و بعضا پیچیده، مبهم و ممتنع برخوردار است لذا به همین اعتبار رفع موانع و مشکلات مربوطه نیز مستلزم کسب اطلاع از مجموع علل و عوامل متعددی است که می‌تواند این رشته را به انحاء مختلف تحت تأثیر قرار دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی تاکید کرد: به لحاظ آثار و پیامد‌های ناشی از رونق این صنعت در استان به ویژه در ابعاد کارآفرینی، اشتغال زایی و توسعه پایدار دستگاه قضایی تمام قد از فعالان این عرصه در چهارچوب قوانین موضوعه حمایت خواهد کرد.

گفتنی است چندی پیش و در جریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری استان تولیدکنندگان، محصولات خود را عمدتا در حوزه‌های تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، برق و الکترونیک، لوله و اتصالات، چینی آلات بهداشتی، کاشی و سرامیک، شیرآلات، آسانسور، ماشین آلات راهسازی و عمران، دکوراسیون داخلی و پوشش‌های ساختمانی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *