رئیس کل دادگستری فارس: قضات و کارکنان مجموعه قضایی در خدمت‌رسانی به مردم همدل باشند

12:18 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۵۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری فارس: قضات و کارکنان مجموعه قضایی در خدمت‌رسانی به مردم همدل باشند
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه همدلی و هماهنگی قضات و کارکنانِ مجموعه منتج به رضایتمندی مردم می‌شود، گفت: حفظ کرامت مراجعان در افزایش سرعت و کیفیت در خدمت رسانی است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در سفر به حوزه‌های قضایی شرق فارس وارد شهرستان فسا شد و ضمن بررسی روند خدمت رسانی به مردم در دادگستری این شهرستان با قضات، کارکنان و تعدادی از مراجعان گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این بازدید روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان دادگاه و دادسرای فسا را از نزدیک بررسی کرد و با تأکید بر این که همدلی و هماهنگی قضات و کارکنانِ مجموعه منتج به رضایتمندی مردم می‌شود، گفت: حفظ کرامت مراجعان در افزایش سرعت و کیفیت در خدمت رسانی است.

وی از اهتمام و تلاش‌های صورت گرفته در راستای رسیدگی به پرونده‌ها در موعد مقرر قانونی با اشاره به رتبه برتر استان فارس در حوزه‌های گوناگون موفقیت‌های دادگستری استان را نتیجه اهتمام و تلاش شبانه روزی و دغدغه همکاران در احقاق حق است.

رئیس کل دادگستری فارس: قضات و کارکنان مجموعه قضایی در خدمت‌رسانی به مردم همدل باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی موفقیت حوزه قضایی شهرستان فسا در صلح و سازش بخصوص برقراری زمینه‌های ایجاد مصالحه در پرونده‌های قتل عمدی را ستودنی خواند و تصریح کرد: تلاش در راستای برقراری مصالحه فصل خصومت زمینه ساز کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی و رفع ریشه‌ای اختلافات می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس سرکشی از حوزه‌های قضایی را در راستای اجرای سند تحول قضایی و برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان و با هدف نظارت بر عملکرد و بررسی نظم اداری و سازمانی خواند و خاطر نشان کرد: انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه زمینه ارتقا کیفی خدمت رسانی را فراهم می‌کند؛ بنابراین نظم بخشی به امور از جمله اقدامات پایه‌ای و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فارس دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *