رئیس پزشکی قانونی کشور: دغدغه‌های مردم شهرستان سیریک در مورد ساخت آب شیرین‌کن پیگیری می‌شود

16:44 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۲۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس پزشکی قانونی کشور: دغدغه‌های مردم شهرستان سیریک در مورد ساخت آب شیرین‌کن پیگیری می‌شود
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با توجه به شعار سال و توصیه رئیس قوه قضاییه در خصوص رفع دغدغه تولیدکنندگان، حتما موضوع ساخت آب شیرین‌کن مطرح و پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری میزان - در ادامه برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با جمعی از شهروندان، صیادان و ساحل نشینان شهرستان سیریک دیدار و در خصوص بررسی و رفع مشکلات آنان قول پیگیری و مساعدت داد.

مسجدی در این دیدار با تأکید بر اینکه سفر‌های استانی به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان سیریک که عمدتا در عرصه‌های تولیدی فعال هستند، موضوع ساخت آب شیرین کن در این شهرستان است و با توجه به شعار سال و توصیه رئیس قوه قضاییه در خصوص رفع دغدغه تولیدکنندگان، حتما موضوع مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در زمینه رفع این دغدغه هر آنچه مربوط به دستگاه قضا باشد با جدیت پیگیری می‌شود و مورد حمایت قرار می‌گیرد و هر آنچه نیز به دولت مربوط شود حتما به آنان منتقل خواهد شد.

وی مشکل دیگر مردم این منطقه را مربوط به برخی ساخت و ساز‌های دو دهه پیش عنوان کرد که در خصوص پیگیری آن نیز قول مساعد داد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین با اشاره به لزوم توسعه ظرفیت‌های قضایی در این استان اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم شریف این منطقه ایجاد ظرفیت‌های مناسب در حوزه ثبت و پزشکی قانونی و رفع برخی مشکلات حوزه دادگستری بود که حتما در جلسه شورای قضایی مطرح و پیگیری می‌شود.

وی همچنین در ادامه برنامه‌های سفر خود با حضور در شهرستان میناب، از مرکز پزشکی قانونی شهرستان آن شهرستان نیز بازدید و با کارکنان و مراجعین آن دیدار و گفتگو کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *