رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مردم در مسجد قائم (عج) رسیدگی کردند

16:48 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۶۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مردم در مسجد قائم (عج) رسیدگی کردند
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸، سرپرست مجتمع قضایی شهید مطهری، رئیس کلانتری و معاونان منطقه یافت آباد به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مردم در مسجد قائم (عج) رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی وقضایی نمازگزاران مسجد قائم (عج) با حضور سید علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات قوه قضاییه ، پیرسرایی سرپرست مجتمع قضایی شهیدمطهری، دهستانی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ و رئیس کلانتری منطقه یافت آباد تهران در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۳ برپا شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از قضات در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۵۰ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کرده و از مراجعین ۴۵ فقره درخواست کتبی دریافت کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشا اظهار کرد: امروز به همراه سرپرست مجتمع قضایی شهیدمطهری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ و رئیس کلانتری منطقه یافت آباد و معاونانش به مشکلات حقوقی وقضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی و ۴۵ درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت برای رفع مشکل ۳ نفر از متقاضیان با سهرابی ریاست حفاظت واطلاعات سازمان ثبت اسناد واملاک کل کشور تماس تلفنی برقرار کردیم و در نتیجه ساعت ۹ صبح شنبه هفته آینده وقت ملاقات حضوری برای مراجعه کننده اخذ و حضورا ابلاغ شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: برای احدی از نمازگران که فرزند معلول داشتند و برای پرداخت هزینه درمان و مداوای فرزند خود عاجز بودند تماس تلفنی با معاون سازمان بهزیستی برقرار و مقرر شد قسمتی از هزینه‌های درمانی فرزند وی پرداخت شود.

رفاهی ادامه داد: برای ۳ نفر از مراجعه کنندگان وقت ملاقات حضوری با معاون قضایی قوه قضاییه تعیین، برای ۲ نفر از مراجعه کنندگان وقت ملاقات حضوری با ریاست ستاد دیه کشور تعیین و همچنین برای ۲۹ نفر وقت ملاقات حضوری با رئیس دادگستری استان تهران و معاونانش همچنین معاونان دادستان تهران و سایر مراجع قضایی استان‌ها و شهرستان‌های کشور تعیین وحضوا ابلاغ شد. سایر درخواست‌های مراجعین و نمازگزاران در حال بررسی و تعیین وقت نظارت جهت حل مشکلات و ارائه خدمات است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *