رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۵۰۰ مراجعه کننده با مسئولان قضایی استان اصفهان در اولین ماه سال جدید ملاقات کردند

13:23 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۶۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۰۰ مراجعه کننده با مسئولان قضایی استان اصفهان در اولین ماه سال جدید ملاقات کردند
رئیس کل دادگستری اصفهان، از ملاقات ۲۳۰ نفر با خود، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در فروردین ماه سال جاری ۵۰۰ مورد ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان انجام شد.

خبرگزاری میزان- ۲۳۰ مورد ملاقات با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان در دوشنبه هفته جاری انجام شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسداله جعفری، از ملاقات ۲۳۰ نفر با رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه خبر داد و افزود: در فروردین ماه سال جاری ۵۰۰ مورد ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ را ۹هزار و ۸۶۹ نفر اعلام کرد.

وی آمار کل ملاقات‌های مردمی که توسط مسئولان قضایی استان و روسا و دادستان‌های همه حوزه‌های قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفت را نیز حدود ۸۳ هزار مورد اعلام کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفری هدف از این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و بر طرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مراجعین عنوان کرد.

دوشنبه‌های هر هفته مراجعینی که تمایل به ملاقات با مسئولان قضایی استان دارند با حضور در محل دادگستری کل استان اصفهان به پیگیری و رفع مشکلات پرونده‌های قضایی خود می‌پردازند و در شهرستان‌ها نیز روز‌های سه‌شنبه برای ملاقات مراجعین با روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اصفهان تعیین شده است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *