رئیس کل دادگستری استان فارس از کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ جنت شیراز بازدید کرد

14:49 - 09 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۰۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان فارس از کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ جنت شیراز بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی باغ جنت شیراز گفت: با همت همه نهاد‌های مسئول مهمانان سومین حرم اهل بیت (ع) در نوروز امسال بهترین خدمات در همه ابعاد را دریافت کردند.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس سازمان بازرسی استان فارس به همراه شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ جنت بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات سفر شهرداری شیراز به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه بازدید از اسکان نوروزی شهرداری شیراز در باغ جنت، گفت: شیراز، از حیث مدیریت و برنامه ریزی شهری، در طلایی‌ترین دوران خود قرار دارد.
 
وی افزود: در ملاقات‌های چهره به چهره با مسافرین نورزی در رابطه با رضایتمندی از امنیت برای مسافران و اسکان و ارائه خدمات رفاهی، گردشگری و ... بازخورد مثبتی را دریافت کردیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه ارائه خدمات در رابطه با انجام فرائض دینی و محل‌های برپایی نماز بسیار مطلوب ارزیابی شده است، بیان کرد: همه مسئولان شهری در شهر شیراز اهتمام ویژه‌ای برای انجام فرایض دینی مسافران داشتند و خدماتی در شأن و شایسته سومین حرم اهل بیت (ع) ارائه شده است.

وی ضمن قدردانی از شهردار کلان شهر شیراز و مدیران شهرداری در ایام نوروز تصریح کرد: هماهنگی میان بخش‌های مختلف مدیریت شهری شیراز ستودنی است و این همکاری مشترک در بخش‌های خدماتی، گردشگری، امنیتی، انتظامی و سایر بخش‌ها برای شیراز منشأ خیر و برکت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت مستمر و خالصانه به مردم بهترین عملی است که خداوند از ما می‌پذیرد و برای آن اجر و پاداشی عظیم وعده داده است.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز نیز در این بازدید ضمن خیرمقدم به رئیس کل دادگستری استان فارس و همراهان گفت: به دلیل تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قالب خدمات اسکان و افطاری به روزه‌داران انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تا هشتم فروردین ماه، اسکان مسافران در کمپ‌های نوروزی شهرداری شیراز صورت گرفته است و با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده شده‌اند.

وی همچنین تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری شیراز، حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و ترسیم یک تصویر خاطره‌انگیز از سفر به شیراز است.

شهردار شیراز ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تلاش می‌کند و به‌عنوان مثال در ایام گذشته به کمک تجهیزات پیشرفته و دوربین‌های حرارتی، جان چند مسافر نوروزی را نجات دادند که در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده بودند و خوشبختانه هیچ حادثه و تلفات جانی برای مسافران نوروزی نداشته‌ایم.

اسدی از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی درگذر حافظیه و عرضه تولیدات داخلی خبر داد و گفت: برخلاف سال‌های گذشته تنها تمرکز این بازارچه بر ارائه صنایع‌دستی است.

در ادامه این بازدید روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از راه‌اندازی ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف شیراز خبر داد.

وی تأکید کرد: ۵ کمپ ازجمله محل‌های اسکان جنت و زیباشهر و ۱۹ سالن ورزشی شهرداری شیراز برای اقامت در اختیار مسافران نوروزی قرارگرفته است و اطلاع‌رسانی از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای آگاهی مسافران از محل‌های اسکان انجام‌شده است.

در ادامه همچنین بازدیدکنندگان از خدمات نوروزی شهرداری شیراز در ماه مبارک رمضان از یکی از غرفه‌های توزیع افطاری ساده بازدید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *