مسئولان قضایی دادگستری استان فارس به درخواست مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند

17:18 - 07 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۸۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان فارس به درخواست مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند
نمازگزاران مسجد حضرت رسول (ص) میزبان اولین دیدار عمومی مسئولان قضایی دادگستری استان فارس در سال جدید بودند.

خبرگزاری میزان - همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در اولین دیدار مردمی مسئولان قضایی فارس در مساجد شیراز، رئیس کل‌دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاونان قضایی و معاونان دادستان شیراز با حضور مسجد حضرت رسول (ص) به درخواست‌های حقوقی ۴۷ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این دیدار عمومی با بیان اینکه حضور مسئولان قضایی در جمع مردم به منظور پاسخگویی در سال جدید نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: حوزه ریاست دادگستری استان به عنوان متولی دیدار‌های عمومی برنامه مدونی جهت برگزاری دیدار‌های مردمی در سال جدید تدوین کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وسعت و گستردگی استان به نحوی برنامه‌ریزی انجام می‌شود که فرصت ملاقات عمومی در همه حوزه‌های قضایی برای متقاضیان فراهم شود، گفت: این موضوع در قالب دیدار‌های چند منظوره از حوزه‌های قضایی پیش بینی شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس، تصریح کرد: دیدار‌های عمومی امسال در روز‌های سه‌شنبه هر هفته در حوزه ریاست ادامه خواهد یافت و مراجعان جهت حضور می‌توانند در روز‌های شنبه و یکشنبه هر‌ هفته به قاضی حوزه ریاست دادگستری مراجعه و با تحویل مستندات و مدارک خود وقت ملاقات برای سه‌شنبه هر هفته را دریافت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *