رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: انتخابات استان در نهایت آرامش، سلامت و قانونمداری برگزار شد

13:52 - 12 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۳۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: انتخابات استان در نهایت آرامش، سلامت و قانونمداری برگزار شد
رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه غرور انگیز انتخابات در استان به همت عوامل اجرایی، امنیتی، نظامی و انتظامی و با حضور پرشور مردم متدین و شهیدپرور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ محمد رزم اظهار کرد: حضور آگاهانه و چشمگیر مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و نشان داد مردمان این سرزمین پاک پشتیبانان اصلی و دائمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب از مدت‌ها پیش برای ناامید ساختن مردم و عدم مشارکت در انتخابات نقشه‌های شومی را پایه ریزی کرده بودند که با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی استان برای تأمین سلامت و امنیت انتخابات، گفت: در راستای نظارت بر حسن برگزاری انتخابات ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل و در قالب ۸ کمیته، ۴۵ مصوبه را به دستگاه‌های مسئول ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان نیز تعداد ۲۵ جلسه متناظر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تشکیل شد تا انتخابات به نحو هرچه بهتری برگزار شود.

رزم در بخشی از سخنان خود با تقدیر از تمامی دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در استان بیان داشت: لازم می‌دانم از مردم بصیر، آگاه و فهیم استانمان که در تبعیت از فرامین روشنگرانه رهبر عزیز و تداوم راه شهدا، در میدان سرنوشت ساز انتخابات حاضر شدند تشکر کنم؛ همچنین از کاندیدا‌های محترم و هواداران آن‌ها و کلیه عواملی که موجبات حضور پر رنگ مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم ساختند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با تشکیل مجلس دوزدهم تعامل و همدلی بیش از پیش نمایندگان و مجموعه مدیریتی استان به منظور توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *