رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

کارشناس فلسطینی: خبرنگاران توانستند رژیم صهیونیستی را رسوا کنند

8:45 - 18 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۱۸۴۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کارشناس فلسطینی: خبرنگاران توانستند رژیم صهیونیستی را رسوا کنند
کارشناس و مدیر تولید شبکه فلسطینی الاقصی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از افشای چهره واقعی خود بیم دارد و به همین دلیل خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد، گفت که خبرنگاران فلسطینی توانستند این رژیم و جنایت‌های آن را افشا کنند.

محمد حامد، مدیر تولید و مجری شبکه فلسطینی الاقصی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان ضمن اشاره به جنگ غزه، می‌گوید: رسانه‌ها و خبرنگاران در غزه و فلسطین از سوی رژیم اسرائیل به طور مستقیم هدف قرار می‌گیرند.

این کارشناس فلسطینی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل از نمایان شدن چهره واقعی خود به جهانیان هراس دارد، اظهار کرد: آنها با زشتی و نژادپرستی در حال قتل‌عام مردم مظلوم غزه هستند و از اینکه جهانیان از این امر با خبر شوند بیم دارند، به همین دلیل تمام خبرنگاران و رسانه‌ها را هدف قرار می‌دهند.

محمد حامد با بیان اینکه ده‌ها خبرنگار و فعال رسانه‌ای در غزه به شهادت رسیده‌اند، افزود: خانواده‌های روزنامه‌نگاران نیز از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرند؛ همچنین خودرو‌های رسانه‌ای نیز با وجود نشان‌های مطبوعاتی از سوی اسرائیل هدف حمله قرار می‌گیرند.

مدیر تولید شبکه فلسطینی الاقصی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از تبعات انتشار تصاویر جنایت‌های خود اطلاع دارد و از این امر می‌ترسد، اما با تمام این قید و بند‌ها خبرنگاران فلسطینی توانستند رژیم صهیونیستی را رسوا کنند و تصاویر و ویدیو‌های مربوط به جنایت‌های این رژیم را منتشر کنند، اضافه کرد: خبرنگاران فلسطینی با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، این کار را کردند و در نهایت همواره حق پیروز است.

این کارشناس فلسطینی، ادامه داد: بدون شک هر فعالیتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و امت اسلامی تنظیم شود، بسیار ارزشمند و مقدس است.

محمد حامد با تاکید بر اینکه امروز فلسطین مرکز نبرد امت اسلامی است، گفت: طوفان الاقصی امروز مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *