نوازی: خوشحالی‌مان امشب تمام است/ داور‌ می‌توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد

20:42 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوازی: خوشحالی‌مان امشب تمام است/ داور‌ می‌توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای بود که توانستیم امروز آن‌ها را مهار کنیم و صاحب ۳ امتیاز شویم.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از هواداران عزیزمان که در این سرما مانند همیشه حمایتمان کردند، تشکر می‌کنم. یک فوتبال خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه را کسب کنیم. از تک تک بچه‌ها، از دروازه‌بانمان گرفته تا بازیکنانی که جلو بازی می‌کردند و نفراتی که بیرون از زمین بودند، تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم که تمام بازیکنان تمرکزشان را گذاشتند و توانستیم چیز‌هایی که نکونام گفته بود را در زمین پیاده کنند و به نتیجه برسیم.

وی درخصوص غیبت نکونام در نشست‌های خبری بیان کرد: او به من دستور داد و من آمدم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای بود که توانستیم امروز آن‌ها را مهار کنیم و صاحب ۳ امتیاز شویم. طبق برنامه‌ریزی‌ای که کرده بودیم، قرار بود که در زمین خودمان ایستا بازی کنیم. بیشتر کارشان این بود که با خط جلویشان بازی کنند و توانستیم آن‌ها را مهار کنیم.

نوازی تصریح کرد: زمان اضافه شدن آن‌ها به خط حمله، توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر دست یابیم. در نیمه اول داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد، اما به هر حال از او ممنونیم. بازی سختی بود و داور خوب سوت زد و توانستیم برنده شویم.

وی درخصوص اینکه آیا از عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات راضی است یا خیر، گفت: فصل نقل و انتقالات دیگر زمانش تمام شد و فکر می‌کنم که مردم خودشان دیدند چه مشکلاتی داشتیم و چه اتفاقاتی افتاد. به هر حال همین بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم، زحمت کشیدند و تا به اینجای کار زحمت کشیدند. مدیون این بازیکنان هستیم.

نوازی در پایان گفت: با تمام مشکلات توانستیم آن‌ها را حفظ کنیم و تونستیم از آن‌ها بازی بگیریم. بازیکنان ما خوب عمل کردند و واقعاً جای تشکر دارد. این خوشحالی و این اتفاقات فکر می‌کنم تا ساعت ۱۲ شب است. ما بازی‌های مهم‌تری داریم و به آینده فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا به اهدافمان نزدیکتر شویم. ان‌شاءالله که بتوانیم همان چیزی که تماشاگران و هواداران می‌خواهند، برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *