استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل سپاهان چه گفتند؟

20:22 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۷۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل سپاهان چه گفتند؟
اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل سپاهان به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با گل دقیقه ۳۶ روزبه چشمی با پیروزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از این پیروزی به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*ایمان سلیمی: می‌توانستیم بیشتر از یک گل به سپاهان بزنیم

*بازی خیلی مهمی بود. نیاز داشتیم بهترین توانایی‌مان را نشان دهیم که تمرکز کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. حتی می‌توانستیم با بیش از یک گل برنده شویم.

*وی در واکنش به اینکه استقلال با این برد بخشی از مسیر قهرمانی را طی کرد، گفت: نمی‌توان این را گفت. هنوز بازی‌های سختی مانده است. این یک سه امتیاز بود که می‌خواستیم بگیریم و گرفتیم.

*بازیکن استقلال با امتناع از اظهار نظر درباره مشکلات باشگاه استقلال، درخصوص فشار‌هایی که پس از بازی رفت بر روی او وجود داشت و عملکردش در بازی امروز، عنوان کرد: خودم در این باره نمی‌توانم نظر بدهم.

*هوا واقعاً سرد بود و دست هواداران را می‌بوسم و از طرف بچه‌ها از آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها امروز بی‌نظیر بودند. ان‌شاءالله هفته‌های آینده و تا قبل از سال جدید خوشحال‌شان کنیم.

*مهدی مهدی‌پور: استقلال لایق برد بود/ حرف از قهرمانی زود است

*به همه هوادارانمان مخصوصا کسانی که در هوای سرد امروز کنارمان بودند، تبریک می‌گویم. مبارکشان باشد. به شما اصحاب رسانه هم خسته نباشید می‌گویم. امروز واقعا سرد بود، دم همه‌تان گرم.

*او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد این بازی به نوعی بازی قهرمانی بود، بیان کرد: خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. خوشبختانه یک بازی مهم را بردیم. به تیم سپاهان هم تبریک می‌گویم که فوق‌العاده تیم قدرتمندی هستند، اما امروز ما لایق برد بودیم.

*مهدی‌پور در مورد گل روزبه چشمی به سپاهان گفت: گل فوق‌العاده‌ای زد. به او تبریک می‌گویم. امیدوارم استمرار داشته باشد.

*روزبه چشمی: به هواداران که در این سرما تیم را همراهی کردند، تبریک می‌گویم

*در بازی رفت هم فوتبال خوبی مقابل سپاهان بازی کردیم، اما آن دیدار را باختیم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و از همه مهم‌تر باعث شادی دل هواداران شویم.

*چشمی درباره گلزنی‌اش در دیدار مقابل سپاهان نیز بیان کرد: بازی خوبی بود و زحمت همه بازیکنان بود که باعث شد گل بزنم. به هواداران که در این سرما تیم را همراهی کردند، تبریک می‌گویم.

*کوین یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

*گل چشمی فوق‌العاده بود. خیلی گل خوبی بود و برای روزبه و همچنین برای تیم خوشحالم. بازی خوبی انجام دادیم. برایمان این برد بسیار اهمیت داشت. خیلی خوشحالیم. ما می‌خواهیم در تمامی مسابقات پیروز شویم.

*کوین یامگا در خصوص اینکه آیا استقلال قهرمان می‌شود یا خیر، گفت: ما به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. ما می‌خواهیم در هر بازی بهترین عملکردمان را به ثبت رسانیم. 

*بازیکن استقلال در خصوص اینکه چه زمان می‌تواند به ترکیب بازگردد، گفت: نمی‌توانم زمانی را بگویم. من خوشحالم که تیم پیروز شد و می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران استقلال مثل همیشه به ما افتخار کنند.

*سیدحسین حسینی: بازی ۶ امتیازی را از سپاهان بردیم

*همه بچه‌ها تلاش کردند و توانستیم در یک مسابقه ۶ امتیازی به بردی بزرگ برسیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند. کلین شیت هم حاصل تلاش همه بچه‌هاست. یک بازی خیلی بزرگ را بردیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. باید خودمان را آماده جام حذفی و مسابقات بعدی کنیم و بازی به بازی پیش برویم و به آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

*کاپیتان استقلال درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: قبل از بازی با پرسپولیس ۲ دیدار دیگر پیش‌رو داریم. فعلاً تمرکزمان روی دیدار با مس رفسنجان است. پله پله جلو می‌رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

*مهدی هاشمی‌نسب: با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم، مشکل خانوادگی داشتم

*همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهیم. مشکل خانوادگی خودم بود. ما هم انسان هستیم و مثل همه مردم هزار و یک مشکل داریم. من با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم. بپرسید، من گفتم برایم پول نریزید و نمی‌خواهم. پول بخواهم می‌روم و می‌گیرم. من به خاطر پول به استقلال نیامدم که به خاطر پول قهر کنم.

*مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هواداران او را دوست دارند، گفت: هواداران لطف دارند و ممنون‌شان هستم. امیدوارم مثل امروز بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم و بعد از پایان لیگ با نتیجه خوب حرف‌های دل‌مان را به آن‌ها بگوییم.

*اختلاف خطیر و نکونام؟ ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیدند. مشکلات همه جا وجود دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *