گفت‎وگو|

پاک‌آیین: مسدود کردن حساب خبرگزاری میزان از سوی ایکس نشانگر اثرگذاری رسانه‌های مستقل است

8:00 - 05 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۴۷۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پاک‌آیین: مسدود کردن حساب خبرگزاری میزان از سوی ایکس نشانگر اثرگذاری رسانه‌های مستقل است
نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در واکنش به مسدودسازی دائمی حساب خبرگزاری میزان در ایکس، گفت که این موضوع نشانگر قدرت و اثرگذاری رسانه‌های مستقل ماست و خبرگزاری میزان نیز در تمام این سال‌ها در راستای احقاق حقوق عامه حرکت کرده است.

پدرام پاک‌آیین، نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان ضمن اشاره به مسدود شدن حساب خبرگزاری میزان از سوی شبکه اجتماعی ایکس، گفت: جنگی که امروز بین نظام سلطه و کشور‌های مستقل جهان در جریان است، یک جنگ رسانه‌ای است.

پاک‌آیین با بیان اینکه همه جنگ‌های ادراکی، شناختی و جنگ‌های نرم در بستر رسانه قابل تحقق است، اظهار کرد: مسدودسازی دائمی حساب خبرگزاری میزان اقدامی بی‌سابقه نیست؛ پیشتر بار‌ها نام شهدای مقاومت کشور و همچنین نام شهید قاسم سلیمانی را با مسدود کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این موضوع نشانگر آن است که هر پیام و نمادی از محور حق‌جویی و مقاومت کشور‌های مستقل سبب هراس‌ غرب است.

نماینده مدیران مسئول با اشاره به اینکه آنچه که از سوی شبکه‌های اجتماعی ایران بازتاب پیدا می‌کند تصویرگر سیمای عقلانی و اخلاقی گره خورده با فضائل انسانی از سیاست و حکمرانی است، عنوان کرد: در حالی که رسانه‌های منتسب به گروه‌های سلبی، داعش و القاعده سال‌ها در جهان آزادانه فعالیت کرده و حتی هزینه این فعالیت نیز توسط نظام استکبار تامین می‌شده اما اجازه ندادند اسلام عقلانی و تعادلی توسط جمهوری اسلامی ایران ترویج داده شود.

پاک‎آیین، افزود: این نشانگر قدرت و اثرگذاری رسانه‌های مستقل ماست و خبرگزاری میزان نیز در تمام این سال‌ها به‌عنوان یکی از معدود رسانه‌های حقوقی قضایی کشور که عموما در راستای احقاق حقوق عامه حرکت کرده است ظرفیتی است که برای استکبار تهدید محسوب می‌شود.

به گفته وی، لازم است با ارائه روایت صحیح و با گفتمان‌سازی اغنایی، اقتدار رسانه‌ای خود را در دنیا به رخ بکشیم.

نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در بخشی دیگر تاکید کرد: ضروری است رسانه‌های داخلی در موضوعات مورد وفاق همچون حمایت از محور مقاومت و مقابله با جریان‌های خطرناک تروریستی و جریان نفاق که در این زمینه قوه قضاییه جلسات دادگاه‌ را برگزار کرده نوعی هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *