رئیس دادگستری استان زنجان: مستند سازی املاک و اراضی باعث حفظ حقوق بیت المال می‌شود

10:07 - 26 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۹۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری استان زنجان: مستند سازی املاک و اراضی باعث حفظ حقوق بیت المال می‌شود
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مدیران و روسای ادارات و دستگا‌های اجرای باید هر چه سریعتر نسبت به مستند سازی املاک و اراضی تحت مدیریت خود اقدام کنند چرا که این مستند سازی‌ها باعث حفظ حقوق بیت المال می‌شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان در هفتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ا و تقدیر ز حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب مسئولیت ما را نسبت به خدمت مضاعف به مردم سنگین‌تر کرد.

وی در مورد اعمال ماده ۸ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت: اعمال قانون مذکور باید برای همه اقشار مردم یکسان اجرا شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال بر پیگیری مسائل مربوط به حد نگاری تاکید کرد وی گفت: در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری اینکه حد نگاری باعث کاهش اختلافات ملکی مردم و تزریق آرامش روانی به جامعه میشود، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرای باید هرچه سریعتر نسبت به مستند سازی املاک و اراضی تحت مدیریت و نظارت خود اقدام کنند که این مستند سازی‌ها باعث حفظ حقوق بیت المال می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق بر حل مشکل شهرک محمدیه خرمدره تصریح کرد و افزود: باید مشکلات ساکنان این شهرک با راهکار قانونی و با نظر کمک به مردم این شهرک در اسرع وقت پیگیری شود و این موضوع نیازمند ارجاع به کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی است.

در ابتدای جلسه اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه تحت امر ارائه کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *