مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به مشکلات ۱۰۷ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

9:14 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۷۸۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به مشکلات ۱۰۷ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به مشکلات ۱۰۷ نفر از مردم در مسجد جامعه منطقه لشکر آباد اهواز رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان-در ادامه دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری خوزستان در مساجد، ۱۰۷ نفر از مردم منطقه لشکر آباد اهواز با حضور در مسجد جامعه این منطقه درخواست‌های قضایی خود را مطرح کردند.

صادق جعفری چگینی دادستان مرکز استان خوزستان گفت: بخشی از درخواست‌های مطرح شده در میز خدمت قضایی در مناطق کم برخوردار مباحث مرتبط با حقوق عامه به ویژه خدمات عمومی است.

وی افزود: پس از بررسی درخواست‌ها و بازدید از مناطق ضمن دعوت از مسئولان مرتبط جهت پاسخگویی درصورت وجود موانع حقوقی و قضایی موضوع از سوی دادستانی مرکز استان پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام سید علی موسوی معاون قضایی و ملاقات مردمی دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای اجرای فرامین رهبری در مورد دیدار بدون واسطه مسئولان با مردم و تاکید مسئولان عالی قضایی کشور و رئیس کل دادگستری استان در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردم، معاونین دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان در ادامه روند رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مردم با حضور در منطقه کم برخوردار لشکرآباد اهواز به درخواست‌های ۱۰۷ نفر مراجعین پاسخ گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: علاوه بر دیدار‌های مردمی در مصلی نماز جمعه و مساجد روز‌های شنبه هر هفته مسئولان قضایی استان نیز پاسخگوی مراجعان خواهند بود و برای کسانی که توانایی و شرایط حضور در مرکز استان را نداشته باشند روز‌های دوشنبه بصورت ویدئو کنفرانس از دادگستری شهرستان مربوطه درخواست وی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *