میز خدمت دادگستری خوزستان به مناسبت دهه فجر در مسجد امیرالمومنین کوی آسیاباد اهواز برگزار شد

14:53 - 15 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۲۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت دادگستری خوزستان به مناسبت دهه فجر در مسجد امیرالمومنین کوی آسیاباد اهواز برگزار شد
رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونین و اعضای شورای قضایی استان با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه کم برخوردار آسیاباد اهواز به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونین و اعضای شورای قضایی استان با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه کم برخوردار آسیاباد اهواز به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

علی دهقانی و هیئت همراه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بین نمازگزارن به مدت دو ساعت ضمن دیدار چهره به چهره با ۱۲۶ نفر از مردم منطقه آسیاباد، مشکلات حقوقی و قضایی آنان را رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در حاشیه این دیدار مردمی، با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی خدمت‌گزاری مطلوب به مردم، نگاه و رویکرد حمایتی نسبت به اقشار کم برخودار جامعه بوده است، گفت:یکی از مطابات رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه تکریم مردم و رسیدگی به مطالبات آنان است؛ لذا به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی جمعی مسئولان دستگاه قضایی با حضور در محله کم برخوردار آسیاباد به مشکلات ساکنین این منطقه رسیدگی کردند.

دهقانی افزود: حضور در بین مردم باعث دسترسی سریع و مستقیم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی، رفع ابهامات مربوط به در رسیدگی‌های قضایی در پرونده‌ها، شناسایی نقاط و ضعف دادرسی‌ها در محاکم و مراجع قضایی، تبیین مباحث حقوقی و قانونی، دادن مشاوره حقوقی، قضایی به مراجعین و ارشاد آنان و برقراری ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و مراجعان و افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی می‌شود.

صبح امروز نیز رئیس کل دادگستری استان با ۳۸ نفر از مراجعان در سالن امامت دادگستری کل دیدار کرد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *